Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit horkou Becherovku

Jak připravit horkou Becherovku | recept na horký alkoholický nápoj místo svařáku. Becherovka je plná léčivých bylinek (vlastně tedy plná zdraví, že). Také se s ní proto na zdraví přiťukává. V zimě se ale hodí přiťuknutí na zdraví, které zároveň řádně prohřeje tělo. Ne že by to Becherovka sama o sobě nedokázala, ale stojí za to ji vyzkoušet coby teplý nápoj, který je v kombinaci s přidaným kořením, medem a džusem dokonalou a rozhodně více účinnou náhradou za běžně podávané svařené víno.

Co je potřeba

Uvedené množství je na dva nápoje.

  • 100 ml Becherovky
  • 20 ml hustého džusu (dle Vaší chuti, nejlépe však jablečného)
  • 40 ml citronové šťávy
  • 50 ml medové vody (250 ml vlažné vody + 1 lžička medu)
  • 1 celá skořice
  • 6 hřebíčků
1

Nejprve si připravte medovou vodou. Nejedná se o nic složitého, jen ve 250 ml vlažné vody rozmíchejte jednu čajovou lžičku medu a máte medovou vodu hotovou.

2

Do rendlíku vlijte potřebná množství uvedených tekutin, přidejte koření a vše pár minut na mírném plameni prohřívejte.

3

Před podáváním ještě nechejte chvilku přiklopené odležet, aby koření náležitě uvolnilo své aroma, a pak už jen stačí rozlít a popřát si na zdraví.

Osobně jsem nápoj připravovala z multivitaminového džusu, jelikož byl právě otevřený a výsledek neměl chybu. Akorát byl jinak barevný, než při přidání džusu jablečného. To ale naštěstí na zdraví a zahřátí nemá vliv.

Autor: Markéta
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit karamelový likér
Jak připravit karamelový likér | recept na domácí likér z rumu. Stopečka sladkého likéru ke kafíčku, to je značka ideál. A zvláště tohoto likéru, s…
Jak namíchat melounové mojito | recept
Melounové mojito | recept. Nejenom v létě se těší velké oblibě míchané ovocné drinky. Klasické mojito jistě není třeba představovat, zkoušeli jste ale…