Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit kuřecí plátky v chipsech

16. Říjen 2020

Jak připravit kuřecí plátky v chipsech | recept na řízky obalované v bramborovoých lupíncích. „Zdravé nebo nezdravé“? Těžko říct. Rozhodně ale výborné. Chipsy zdravé nejsou, ale na druhou stranu jsou tyto „řízky“ zdravě pečené v troubě. Dalším bonusem je snadná a rychlá příprava. A co víc, pokaždé můžete mít jiné. Stačí pouze vyměnit koření v marinádě a příchuť chipsů. Tak co, už je Vám také jasné, že přimhouříte oko nad chipsy a kuřecí plátky vyzkoušíte?

Co je potřeba

  • 6 menších kuřecích nebo krůtích prsních řízků
  • 200–250 g bílého jogurtu
  • 3 velké stroužky česneku
  • 4 snítky rozmarýnu
  • 2 sáčky chipsů (brambůrků) 2 balení po 150 g, chipsy s příchutí cibule se zakysanou smetanou
1

Nejprve si připravte marinádu. Bílý jogurt smíchejte s prolisovanými stroužky česneku a posekaným rozmarýnem.

2

Kuřecí plátky omyjte, zlehka vysušte a naložte do marinády. Marinujte alespoň 2 hodiny.

3

Chipsy rozdrťte na malé kousky a vsypte do mísy.

Kuřecí plátky postupně vyndávejte z marinády, tu nestírejte, nechejte jen lehce okapat a obalte v rozdrcených čipsech. Ty řádně přitlačte rukou.

4

Takto připravené plátky přendejte na plech vyložený pečícím papírem a pečte v předem vyhřáté troubě cca 40 minut na 180 °C.

5

Podávejte s bramborovou kaší či jen tak odlehčeně s jakýmkoliv salátem.

Rozmarýn přidaný do marinády můžete směle vyměnit za jiné, Vámi vybrané a oblíbené koření, nebo nechat marinádu jen s česnekem. Stejně tak můžete zaměnit příchuť chipsů.

Do marinády přidejte mletou červenou papriku a obalte v paprikových chipsech, to má něco do sebe.

Autor: Markéta
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit domácí prejt
Dnešní recept se rozhodně nedá považovat za zdravé jídlo, ale občas si dopřát třeba domácí prejt nikomu neuškodí. Prejt byl mojí nejoblíbenější zabíja…
Jak uvařit hovězí nadivoko | recept
Hovězí nadivoko | recept. V tradiční české kuchyni se víno využívá poměrně málo. Jedním z pokrmů s vínem jako ingrediencí je hovězí nadivoko, kte…