Co je potřeba

  • 250 ml vysokoprocentní smetany ke šlehání
  • 250 – 400 g tvarohu
  • 1 sáček vanilkového cukru
1

Nejprve si připravte smetanu, v mém případě 33%, a nalijte ji do mísy. Vezměte metlu a začněte smetanu šlehat, dokud z ní nezískáte nadýchanou šlehačku. Pokud si chcete práci urychlit, smetanu našlehejte v mixéru.

2

Nyní přidejte do šlehačky vanilkový cukr, který šlehačku lehce ochutí a dodá jí sladkost. Nakonec do směsi přidejte veškerý tvaroh a spojte dohromady, až vznikne tužší hmota, která vzhledem i chutí bude připomínat smetanový jogurt. Uchovávejte v chladničce a spotřebujte do 4 dní. Přeji dobré chutnání!

Tipy
  • Tento základní recept můžete obohatit například o kakao nebo o jahodový jam, čímž získáte ochucený smetanový jogurt.
  •  Pokud do této směsi přidáte dostatečně velké množství rozpuštěné bílé či mléčné čokolády, získáte výbornou náplň do dortů.
  • Pokud je jogurt na váš vkus řídký, vložte jej na noc do lednice, kde ještě trochu ztuhne.
  • Můžete se sami rozhodnout, zda dáte přednost plnotučné variantě jogurtu, nebo si dopřejete odlehčenou verzi. Stačí pouze vybrat příslušně tučný druh tvarohu.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (7 votes)