Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit opečený tvaroh s vejci | recept

Opečený tvaroh s vejci | recept. Máte rádi ke svačině nebo k večeři vejce jakýmkoliv způsobem upravené a dochází vám inspirace? Připravte si vejce jako volské oko s opečeným tvarohem. Netradiční kombinace vám zachutná a zároveň zalichotí vaší snaze najíst se lehce a zdravě. Příprava pokrmu je jednoduchá a vhodná pro méně zkušené v kulinářské oblasti.

Co je potřeba

  • tvrdý tvaroh
  • máslo
  • vejce
  • rukola
  • petrželka
  • sýr na strouhání
  • sůl, pepř
1

Na pánvi rozpálíme olej a vyklepneme jednotlivá vejce. Pokud máme lívanečník, vejce nasázejte raději do lívanečníku, kde nám vzniknou stejná, nerozlitá volská oka. Po chvíli smažení teplotu snížíme, a to v době, když se bílek začne smažit a volská oka pozvolna dopečeme. Až okraje začnou zlátnout, vypneme smažení, vejce ještě postupně "dojdou". Vejce osolíme nebo podle chuti opepříme.

2

Tvrdý tvaroh rozkrojíme tak, abychom získali tolik plátků, kolik chceme. Z jednoho balení to mohou být maximálně čtyři plátky. Opečeme je z obou stran na pánvi na rozpáleném másle a přendáme je na teplý talíř.

3

Na každý opečený tvarohový plátek položíme jedno volské oko a můžeme posypat nastrouhaným sýrem. Další varianta může být přidaný ochucený měkký tvaroh. Talíř můžeme barevně doplnit rukolou, petrželkou nebo nakrájeným rajčetem.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak správně uvařit vejce | rady
Jak správně uvařit vejce | rady. Připravit vejce, tak jak jej máme rádi, je někdy opravdu umění. Musíme mít na mysli, že jen opravdu čerstvá a kvalitn…
Jak připravit sýrové suflé | recept
Sýrové suflé | recept. Připravit hezky nadýchané, správně vyběhlé suflé se občas nepodaří ani zkušenému kuchaři. Aby se tato šlehaná specialita povedl…