Co je potřeba

Co budeme potřebovat:
150 g sýru typu ricotta
kus křenu (dle chuti, ale určitě ho z receptu nevynechávejte)
100 g uzeného pstružího masa
½ citronu
1 kus jarní cibulky
sůl
pepř

1

Pomazánku z uzeného pstruha je velice jednoduché připravit. Jako první si obereme maso z uzeného pstruha. Určitě ho nezaměňujte s jinou rybou, například uzená makrela naprosto změní vyznění celé pomazánky, je více tučná a má specifickou chuť. Pstruh je naopak méně tučný a jeho maso má jemnější chuť. Obrané maso vložíme do misky. Poté k němu přidáme ricottu a promícháme.

2

Citron omyjeme v teplé vodě, lehce ho poválíme, aby se šťáva lépe uvolnila, rozkrojíme ho na půl a z jedné půlky vymačkáme šťávu. Citronovou šťávu přilijeme do pomazánky, podle chuti přidáme trochu soli, pepře a důkladně zamícháme.

3

Křen oloupeme a nastrouháme najemno, pamatujte, že čerstvému křenu se jiné křenové výrobky nevyrovnají, proto ho nenahrazujte křeníkem. Pravou štiplavost dodá pomazánce opravdu jen čerstvě strouhaný křen. Ten pak nasypeme k ostatním ingrediencím do misky. Jarní cibulku očistíme, kus zelené části odkrojíme a odložíme stranou. Zbytek cibulky nakrájíme nadrobno a vmícháme do pomazánky.

4

Pomazánku můžeme před podáváním vychladit v ledničce. Nakonec ještě nakrájíme zbytek jarní cibulky na kolečka. Pomazánku mažeme na čerstvý chléb nebo pečivo a zdobíme jarní cibulkou.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno