Přejít k hlavnímu obsahu

Jak psa ubytovat v psím hotelu | tipy

Jak psa ubytovat v psím hotelu | tipy. Před dovolenou si můžete v klidu a pohodlí svého domova vybrat ubytovací možnosti pro svého psa i přes internet. Určitě si vyberete ze široké nabídky psích hotelů, kde bude po dobu vaší dovolené o vašeho mazlíčka skvěle postaráno. Je ale důležité, abyste psí hotel před svým odjezdem navštívili osobně a na vlastní oči se přesvědčili, že o čtyřnohého kamaráda bude během vaší nepřítomnosti dobře postaráno.

1

Existují sice psí hotely s nadstandardními ubytovacími podmínkami a s dohledem 24 hodin. Vyberte si ale hlavně takový psí hotel, jehož majitel má kynologickou praxi a bohaté zkušenosti v oboru. Doporučuji poohlédnout se v okolí bydliště i po malých rodinných hotelech pro psy. Pes je ubytován v domácích podminkách v bytě nebo venkovním kotci. Díky tomu, že je o nej postaráno individuálně, snáze překoná období čekání na svého pána.

2

Pokud byste chtěli vycestovat z republiky na delší dobu, není problémem umístit psa do hotelu s celoročním ubytováním pro psy. Navštivte intenetové stránky hotelů pro psy. Zjistěte si i další možnosti. Některé psí hotely se zaměřují na socializaci a výchovu štěňat a psů v psí školce pro štěňata a škole pro psy. Probíhá zde základní výcvik poslušnosti či náprava nejrůznějších „zlozvyků“. Výcvik psa je prováděn motivačním způsobem a nenásilně.

3

U vybraného psího hotelu se informujte, zda je součástí poskytované služby také odvoz psa do a z psího hotelu. Taková služba ušetří čas, kterého je před odjezdem na dovolenou vždy nedostatek.

Některé psí hotely mají výběhy pod kamerovým systémem s ukládáním dat. Obdržíte přístupový kód do výběhu a během dovolené se můžete připojit on-line a pozorovat svého miláčka třeba z druhého konce světa.

Jiným typem psího hotelu je aktivní pobyt, během kterého vašeho psa zkušený kynolog zabaví procházkami v lese, plaváním v řece či různými psími hrami a sportováním. Součástí takového pobytu je i výcvik, eventuálně i převýchova.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak odstranit zápach ze psí tlamy
Pes je nejbližší přítel člověka, jak praví známé pořekadlo. Ale i sebelepší přítel přestává být kamarádem, pokud se mu dere nepříjemný zápach z jeho ú…
Jak naučit psa čůrat venku | rady
Jak naučit psa čůrat venku | rady. Radost z nového štěňátka může pokazit neustálé uklízení loužiček. Neházejte flintu do žita, každého psa lze naučit…
Jak vyčistit psovi uši