Co je potřeba

informace z výzvy k vyzvednutí zásilky
internetové připojení a email

1

Adresát může požádat o dosílku telefonicky. Stačí zavolat na ukládací poštu a domluvit se na doslání dopisu na jinou adresu. Za rozumnější způsob ale považuji podání žádosti o doslání konkrétní zásilky prostřednictvím elektronické podatelny na webových stránkách České pošty. Je rychlý a jednoduchý a navíc do svého emailu obdržíte kód, který umožní zásilku sledovat. Navíc kód poslouží v případě, že dojde k nějaké komplikaci. Navštivte webovou stránku České pošty na adrese: www.ceskaposta.cz.

2

Z nabídnutého menu stránky České pošty klikněte na odkaz Služby pro příjemce a adresáty a vyberte Doslání konkrétní již uložené zásilky na novou adresu.

3

Vyplňte Žádost o doslání již uložené zásilky na novou adresu. Pro odeslání budete potřebovat informace z Výzvy či Oznámení k zásilce dodané poštou do vaší domovní schránky. Není-li v místě adresy nikdo, kdo by vám informace z lístečku zanechaném poštovní doručovatelkou sdělil, zavolejte na svou poštu.

4

Na závěr doporučuji uvést emailovou adresu, kam má dorazit potvrzení přijetí vaší žádosti s kódem, díky kterému můžete s poštou později komunikovat, vyskytne-li se nějaký problém.

Varování

Žádosti podané po 14:30 budou zpracovány až následující pracovní den. U zásilek, na kterých odesílatel požádal o doplňkovou službu „Uložit jen 3 dny“, „Uložit jen 10 dní“ nebo uvedl poznámku „Neprodlužovat odběrní lhůtu“ je omezena lhůta pro doslání, proto věnujte pozornost konci odběrní lhůty.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.6
Average: 3.6 (5 votes)