Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si pohodlně pořídit levné nářadí

26. Únor 2018

Chcete se pustit do nějaké řemeslné akce? Nějaké ty malé opravy, rekonstrukce a drobné správky řeší asi každý z nás. Určitě není třeba volat havarijní službu, když jde o drobný problém, pokud máme elementární nářadí. Utěsnění potrubí, odšroubování krytů, zatlučení hřebíčků. Pomineme-li profesionály, stačí nám základní levné nářadí, které si můžeme pořídit. A není to problém. Stačí si projít nabídku a levné nářadí budete mít doma vlastně hned.

1

Profesionálové i ti, co si výrobou čehokoli zpříjemňují volný čas, si průběžně doplňují domácí dílnu nářadím (kladivo, kleště, klíč, šroubovák), spojovacím materiálem (hřebíčky, šroubky, vruty matičky) i dalšími sortimenty. Pokaždé zjistí, že jim něco chybí. Profesionální řemeslník to má pod kontrolou, běžný kutil nikoli. Pokud jste kutil-začátečník, a budete se pouštět do úplně nového nápadu, asi pohledáte ve vaší dílně, co by se dalo použít. A máte-li nápad, možná dílničku rozšíříte. Třeba s údivem zjistíte, že vám chybí vlastně všechno. Nemáte sady šroubováků, klíčů ani zásobu šroubů, hřebíků a matic. O svěrácích nemluvě. Pořídit si aspoň základní levné nářadí není problém. Prohlédněte si nabídku levného nářadí a pořiďte si všechno, co vám v dílně chybí.

2

Čím dál víc lidí se snaží fungovat svépomocí. Ať jde o rukodělné výrobky nebo o poměrně složité rekonstrukce a stavby. Pokud se pustíte do složitých akcí a rozhodnete se rekonstruovat byt, upravit si dům, pracovat na zahradě, určitě budete potřebovat základní nářadí a spojovací materiál. Vždycky vám budou po ruce profesionálové ze specializovaných obchodů.

 Veškeré ruční nářadí lze zakoupit na eshopu „Exteobchod.cz“, nebo přímo na adrese prodejny: Brno – Horní Heršpice, Železná 16a.

V oblasti prodeje spojovacího materiálu, kotevní techniky a nářadí působí společnost EXTE od roku 1993. Nejprve jako firma EXTE, která se zabývá výrobou dopravníkových pásů (v současné době dodáváme tyto dopravníky do ŠKODY Mladá Boleslav), a od roku 2002 jako obchodní a výrobní společnost EXTE SPOJ s.r.o., která se specializuje na obchod se spojovacím materiálem a výrobou nestandardního materiálu na základě výkresové dokumentace. V roce 2017 v rámci restrukturalizace společnosti EXTE SPOJ s.r.o., došlo k osamostatnění brněnské pobočky na novou společnost EXTE OBCHOD s.r.o.

Autor: Anonym | Zobrazit autorská práva

Návod obsahuje komerční sdělení. EXTE OBCHOD s.r.o. | https://exteobchod.cz/

Hodnocení
Petr Borský (neověřeno) | Pá, 08/30/2019 - 20:20

Souhlas s Františkem. Levné nářadí většinou nebývá moc kvalitní. Zvlášť tedy pokud se jedná třeba o ruční nářadí. Sám jsem doma dřív měl pár kousků levného ručního nářadí a abych pravdu řekl, ani jeden z nich mi moc dlouho nevydržel. Myslím si, že v tomto ohledu je určitě lepší si připlatit za kvalitu.

Jindra Karásek (neověřeno) | So, 01/12/2019 - 23:06

Samozřejmě to záleží na tom, jak často a k čemu nářadí používáte, ale myslím si, že na jeho kvalitě by se určitě šetřit nemělo. Obecně s levným nářadím nemám úplně ty nejlepší zkušenosti. Před časem jsem si například pořídil aku šroubovák z Lidlu a ten teda za moc nestojí. Místo něj jsem si tedy koupil mnohem dražší a ten je mnohonásobně lepší.

František V. (neověřeno) | Po, 09/24/2018 - 23:00

Já bych nejlevnějšímu nářadí asi teda moc nevěřil. Mnohem raději si připlatím, ale alespoň budu mít jistotu, že mi nářadí vydrží několik let. Sám už mám takto v dílně několik let sadu nářadí Olfa a pořád vše funguje bez problému. :-)

Další zajímavé články

Jak vyčistit a opravit okapní žlaby | rady a tipy. Čistit okapní žlaby se vám vyplatí ihned po opadání všeho listí z okolních stromů. Před zimním obdo…