Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si snadno a rychle půjčit peníze

10. Srpen 2018

Máte pocit, že se vše ve vašem životě točí jen okolo peněz? Složenky se na vás vesele smějí a chtějí zaplatit. Bydlet ani jíst nejde zadarmo. I k tomu potřebujete peníze. Rádi cestujete, takže opět potřebujete další finance. A tomu všemu se vám pokazila pračka, a to zrovna v tu nejnevhodnější dobu. Právě jste se vrátili ze své dovolené, za kterou jste vydali svoje volné finanční prostředky, a momentálně žádné jiné k dispozici nemáte. Jak tuto situaci zdárně vyřešit? Rychlou půjčkou.

1

Potřebujete půjčit peníze?

Bez určitých věcí se v životě dá obejít, ale prát v ruce pro čtyřčlennou rodinu opravdu nejde. Možná byste to zvládli takto provozovat tři čtyři dny, ale více už ne. Děti jsou aktivní a neustále v pohybu a každou chvíli se ušpiní a musíte je převlékat. Novou pračku potřebujete jako sůl. Už nyní je jasné, že si na ni peníze nejspíš půjčíte, a potřebujete se zorientovat v nabídkách jednotlivých půjček, abyste si dobře vybrali a zbytečně moc nepřepláceli.

2

Internet jako zdroj informací o půjčkách

Na internetových stránkách lze zjistit podrobné informace i ohledně různých poskytovatelů půjček, a nemusí se vždy jednat jen o bankovní instituce. Jenže prohlížet všechny uvedené nabídky je velice zdlouhavé. Kromě toho bez řádného porovnání nabízených půjček si vlastně ani nelze udělat pořádnou představu o tom, která půjčka je nejvýhodnější. V takovém případě vyzkoušejte Financer.com - praktický porovnávač nejrůznějších věřitelů na českém trhu, od nichž si můžete půjčit. Chcete půjčku získat rychle? Pak se podívejte na přehledné webové stránky Financer.com a dozvíte se více.

3

Jak Financer.com funguje?

Ve své podstatě je Financer.com velmi jednoduchý a důmyslný pomocník pro každého, kdo hledá možnost, jak si půjčit peníze. Kromě toho se věnuje také oblasti spoření, investic a osobních financí. Poradí vám, na jaké sociální dávky máte nárok, nabídne nejlepší pojištění domácnosti či automobilu nebo poskytne informace o tom, s jakou společností nejlépe investovat své volné finanční prostředky, abyste z toho měli co největší zisk.

Na internetových stránkách Financer.com si vyberete záložku Rychlé půjčky a objeví se vám přehledná tabulka. V ní nastavíte půjčku přesně dle vašich požadavků na její výši a délku splatnosti. Zároveň si vyberete a zaškrtnete nabízené předvolby a zobrazíte si jednotlivé nabídky českých věřitelů. Pěkně pohromadě pak máte přehledný seznam s uvedením jména společnosti, částky, splatnosti, úroku, splátky a toho, o kolik přeplatíte. Pokud vás některá nabídka zaujme, můžete o ni přímo prostřednictvím stránek Financer.com zažádat. Stačí jen kliknout na oranžové tlačítko Žádost a budete přesměrováni na webové stránky vámi vybraného konkrétního poskytovatele rychlé půjčky. Pak už komunikujete pouze s ním.

4

Proč právě rychlá půjčka od nebankovní instituce?

Rychlá půjčka má jednu podstatnou výhodu, která je obsažená už v jejím názvu. Její vyřízení je skutečně velice rychlé a od nebankovní instituce ji po schválení získáte dokonce i o víkendu a o svátcích, kdy mají všechny banky zavřeno. Jedná se tak o výraznou konkureční výhodu, kterou banky nemají čím přebít. Pokud nutně potřebujete peníze, pak rychlá půjčka je pro vás řešení. Dokonce i převod financí na bankovní účet dlužníka je provedený během několika minut od schválení půjčky.

Další výhoda rychlé půjčky od nebankovní instituce spočívá v jisté benevolentnosti vůči budoucímu dlužníkovi - může ji za jistých podmínek získat i nezaměstnaný nebo ten, který má již záznam v registru dlužníků. Takovým totiž většinou banky své peníze nepůjčí.

Vyřízení rychlé půjčky probíhá prostřednictvím internetu v pohodlí domova. A malou částku vám nebankovní instituce půjčí se splatností do 30 dnů. Je to pohodlné řešení krátkodobého výpadku peněz, kdy víte, že půjčku rychle splatíte.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Luboš Horký (neověřeno) | So, 08/24/2019 - 18:28

Souhlasím s tím, co píše Pavel. Těch nabídek na různé půjčky je dnes na trhu tolik, že je docela těžké se v tom vyznat. Právě proto je dobré si prvně různé nabídky alespoň porovnat. Na to se docela hodí takové ty srovnávače půjček, kterých je na internetu spousta. Já mám například rád tento: https://www.pujcka-dnes.cz/

Karel H. (neověřeno) | Pá, 10/12/2018 - 18:49

Tyjo, tak to vypadá opravdu zajímavě. Díky za tip. :-) Já byl vůči všem těm rychlým online půjčkám dlouhou dobu poměrně skeptický. Až do té doby, než jsem byl sám nucen si jednu takovou půjčku vzít. K mém údivu vše proběhlo naprosto bez problému. Myslím, že pokud člověk je schopen půjčku splácet a vybere si nějakou výhodnou, tak v online půjčkách není žádný problém. :)

Pavel Zelinka (neověřeno) | St, 10/03/2018 - 17:57

Zajímavé. Já si myslím, že pokud se člověk dostane do situace, kdy mu nezbývá nic jiného, než si peníze půjčit, tak by si opravdu měl srovnat všechny možné nabídky, aby si vybral tu nejvýhodnější půjčku. Je to stejné jako s výběrem čehokoliv jiného. Já si například až tak často peníze nepůjčuji, ale když už k tomu dojde, tak vždy nad výběrem té správné půjčky strávím opravdu hodně času.

Další zajímavé články

Na půjčkách není nic špatného. Se správnou půjčkou si můžete ušetřit čas a pořídit si například moderní vybavení do bytu. Zapomínat byste však neměli…