Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si vsadit Sportku online?

Od ledna roku 2017 bylo možné, pro sázkové  společnosti možnost získat licenci na provoz hazardních a loterijních her na internetu  pro občany České republiky. Největší loterijní společnost Sazka, na nic nečekala a o licenci zažádala již na začátku ledna tohoto roku. Ministerstvo financí tuto žádost o licenci schválilo ke konci února a Sazka slavnostně spustila online sázení na svých stránkách v pondělí  20. 3. 2017. V tuto chvíli, tak nejoblíbenější českou loterii Sportka můžete hrát z pohodlí svého domova, tedy online.

Sportka je bezesporu nejoblíbenější loterijní hra, která se na našem území hraje již od roku 1957. Cílem této hry je správně tipnout 6 čísel ze 49 možných a odnést si tak hlavní výhru, která se pohybuje v řádech desítek až stovek milionů korun. Pojďme se tedy podívat na to, jak vsadit sportku online.

Co je potřeba

  • Připojení k internetu (pokud nemáte doma, můžete jít například do kavárny štěstí, kterou vlastní sazka a kde ke kávě dostanete jako bonus, stírací los, nebo sázenku sportky. )
  • Zařízení, které se připojí na internet (počítač, tablet nebo chytrý telefon)
  • Vytvořený uživatelský účet na stránkách Sazky
  • Finanční prostředky na uživatleském účtu

5 kroků pro úspěšné vsazení sportky online

Než si začnete pročítat těchto 5 kroků, musíte mít vytvořený svůj uživatelský profil na webu sazka.cz a vložené nějaké finanční prostředky. Registrace na webu je naprosto primitivní a nahrání peněz pomocí kreditní karty také, pokud byste ale i tak nevěděli, jak si účet založit a vložit peníze, tak detailně vypracovaný návod najdete zde: sazka recenze. Pokud jste splinili tyto dva kroky, můžete pokračovat dále.

1

Přihlášení  na stránky Sportky

V první řadě musíme přejít na stránky www.sazka.cz a přihlásit se na uživatelský účet, kde máme dostatečné množství finančních prostředků. Pokud jsme se úspěšně přihlasili, přejdeme na stránku s loterií Sportka (https://www.sazka.cz/loterie/sportka/uvod). Na této stránce klikneme na jednu z možností „Vsadit si online“.

2

Sázka

V tomto kroku si musíme vybrat jednu ze tří možností jak si vsadit loterii Sportka online:

  • Vyberte svá čísla
  • Systémová sázka
  • Rychlé sázky

Vyberte si svá čísla

Pokud zvolíme tuto první možnost, tak se nám otevře nové okno, kde si můžeme vybrat svá čísla do prvního sloupečku. Zvolíme si tedy šest čísel v rozmezí od 1 do 49, v případě, že nás žádná čísla nenapadjí, můžeme si vpravo vybrat možnost  „Doplnit náhodně“ a systém automaticky čísla doplní. Pokud si chceme vsadit pouze jeden sloupeček, klikneme na možnost „Hotovo“ a přejdeme na 3. krok.

V případě, že chceme vsadit víde sloupečků jednoduše klikneme na možnost „Hotovo a další sloupec“, maximálně si můžeme vsadit na jeden tiket 10 sloupců.

Systémová sázka

Systémová sázka zvýší naši šanci na výhru, jelikož si můžeme vybrat 7 až 15 čísel, ze kterých se následně vytvoři všechny možné kombinace. Na druhou stranu tato možnost ovlivní cenu tiketu.

Zvolme si tedy možnost systémové sázky, což nám připraví pole pro výběr čísel. Zde si v prní řadě napravo, od číselného seznamu najdeme možnost „vybrat celkem“ a nastavíme si počet čísel, následně vybereme zvolený počet našich čísel v číselném seznamu, nebo klikneme na možnost „Doplnit náhodně“.

Rychlé sázky

Díky rychlým sázkám si můžeme jednoduše a velmi rychle vsadit tiket. Jednoduše si vybereme variantu rychlé sázky a na tu klikneme. Systém za nás automaticky vybere čísla a zvolí možnost doplňkové hry.

3

Doplňková hra Šance

Dále máme na výběr zda se chceme zúčastnit doplňkové hry Šance nebo ne. V případě, že ano tak potvrdíme možnost „Ano, chci vsadit Šanci“. Systém za nás vybere čísla, pokud se nám nelíbí jednoduše si čísla necháme vyměnit možností „Jiné číslo“.

4

Typ, den a počet sázek

V tomto kroku si zvolíme typ sázky:

  • Jednorázové
  • Předplatné

Jednorázové

S jednorázovou sázkou si vsadíme na následující slosování. Na výběr máme ze středečního, nedělního nebo z mimořádného slosování, které probíhá v pátek (většinou jednou za měsíc). V případě středečního a nedělního můžeme zvolit obě možnosti.

Předplatné

S předplatným si vsadíme na více slosování dopředu, avšak maximálně na 24 slosování předem. Podobně jako u jednorázové sázky si můžeme zvolit ze středečního nebo nedělního slosování, případně můžeme zvolit obě možnosti.

5

Dokončení sázky

Nyní si překontrolujeme náš tiket a zkontrolujeme cenu. Pokud je vše v pořádku klikneme v pravém spodním rohu na možnost „Vsadit Sportku“. Nyní se vás systém zeptá zda si opravdu chceme vsadit, klikneme na možnost „Ano“.

A máme vsazeno! Teď už se jen stát tím milionářem. Pokud si nejste jistí, zda jste nevyhráli, svůj tiket si jednoduše můžete zkontrolovat zde: sportka kontrola tiketu

PS: V případě, že bychom chtěli tiket zrušit, můžeme tak učinit v sekci „Moje sázky“, ale musíme si pospíšit, máme na to pouze 5minut od potvrzení sázky.

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost! 18+

Autor: Anonym | Zobrazit autorská práva

Návod obsahuje komerční sdělení.

Hodnocení
Vlk (neověřeno) | Po, 03/25/2019 - 08:09

Když jsem se dozvěděl o online sportce, mé srdce gamblera zaplesalo, bohužel systém je nedoladěný, plný nesmyslů a byrokracie. Ověření účtu přes banku? 5 dní na ověření údajů? Co to je? Založit bankovní účet je mnohem rychlejší a mnohem snazší. Online sázení je ten správný krok, nicméně za daného nastavení je lepší vsadit v trafice. Nebo online sázet u konkurence, která to má jednodušší a rychlejší.

Otakar Fritscher (neověřeno) | Po, 12/31/2018 - 10:42

Systém sazka.cz je naprosto nepoužitelný. Platební brána mi sebrala peníze z účtu a na můj účet u sazka.cz peníze nepřišly. Starosti s vrácení peněz. On-line podpora nepoužitelná. Když se mi nakonec podařilo vložit peníze přes kartu, tak moje sázka (po pracném vyplnění 20ti sloupců) byla zamítnuta, protože jsem nedodržel jakýsi limit četnosti přihlášení. Těch limitů je spousta a nemáte žádnou informaci jak je čerpáte! Vložíte peníze a sázka pak ani neodejde! Naprosté mrhání časem a penězi!!!! Důrazně nedoporučuji!

Jarda (neověřeno) | Čt, 12/06/2018 - 20:50

Jako dlouholetý sázející jsem si založil účet, abych nemusel pokaždé do trafiky (občas je to fakt na dlouho). Nebudu se vyjadřovat k pomalému načítání stránek spolu s častými výpadky nebo k převodu peněz až na druhý den (což znemožní si vsadit on-line když se čeká na nějaké potvrzení platby). Co mne však dostalo bylo zrušení účtu. Došel e-mail, že mám týden na změnu z dočasného účtu na trvalý, pak další, že mám poslední den abych mohl účet převést na trvalý. V e-mailu byl postup, co mám udělat tak jsem tak učinil a měl jsem všechny podmínky zeleně tak, jak to bylo v zaslaném e-mailu. Zároveň jsem si vsadil sportku na dvě slosování a považoval vše za vyřízené. Druhý den jsem se chtěl přihlásit a účet zrušen. Psal jsem na chat, kde mi nějaký sazkabot sdělil, že v podmínkách mají uvedeno, že mají 5dní na ověření zaslaných podkladů a že jsem měl účet ověřit přes banku (což by bylo v pohodě, kdyby to umožňovala i moje banka) nebo na terminálu (kvůli tomu, abych nemusel na terminál, jsem si chtěl zřídit on-line účet) a že mám prostě smůlu. Bohužel mi toto bylo sděleno až po zrušení účtu, teré je prý nevratné (což mi přijde neuvěřitelné, když vinou Sazky dojde ke zrušení účtu, který byl dle zaslaných instrukcí nastaven a dokonce v nastavení bylo označeno vše zeleně, že je v pořádku splněno) Nevěřím, že nejde obnovit účet který byl neoprávněně zrušen chybou správce těchto účtů. Pokud je zaslán e-mail, který je v rozporu s podmínkami tak je chyba na straně Sazky - mělo být v e-mailu jasně napsáno, že lze účet ověřit již jen na pobočce nebo přes bankovnictví a ne že lze nahrát dokumenty on-line. Tímto způsobem Sazka okrádá zákazníky bez možnosti dovolání a chová se jako stát ve státě. Takové praktiky jsem zatím připisoval jen známým "šmejdům" ale u velké společnosti bych toto nečekal. Samozřejmě tímto pro mne sázení skončilo a časem možná budu rád že ukradené peníze sice zamrzí ale ve finále ušetřím. Jen škoda prozatím prosázených peněz, ve snu by mne nenapadlo že je Sazka amatérský podnik. Pokud si tedy chcete někdo založit účet u Sazky, zvažte zda má smysl se nechat okrádat a nevěřte zaslaným instrukcím - jsou prý v rozporu s jejich vlastními podmínkami...
Holt pokrok nezastavíme a nemá cenu se domáhat spravedlnosti když dle operátorky není nikdo kompetentní kdo by se stížností zabýval a vyvodil z toho případné důsledky...

Další zajímavé články

Jak se starat o kožené materiály | rady a tipy. Kůže patří mezi pevné, odolné a tradiční materiály používané na výrobu oblečení, bot i nábytku. Jedná…