Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si vyrobit 3D brýle

05. Září 2019

Na trh přicházejí digitální televizory schopné reprodukovat trojrozměrný obraz (3D), 3D filmy v kinech lákají miliony lidí. Pojďme si vyrobit své vlastní 3D brýle. Je to velice snadné.

Co je potřeba

nůžky

šablona 3D brýlí

barevný celofán 

lepidlo či lepicí páska

nebo starší sluneční brýle

barevný plast

lepidlo pilka k vyřezání tvarů do plastu

1

Prakticky existují dvě možnosti, jak si vytvořit 3D brýle. Na prvním místě tedy stojí rozhodnutí, který postup si vybrat.

2

První metoda, kterou popíši, je levnější a méně náročná. Nejprve si vytiskněte šablonu brýlí. Tu si můžete stáhnout níže, z přílohy k tomuto návodu. Papírové 3D brýle se skládají ze tří částí. Jakmile ze šablony 3D brýle vystřihnete, vystřihněte také celofánové fólie, které do brýlí umístíte. Červenou fólii na levé oko a modrou vpravo. Fólie přilepte lepidlem nebo použijte lepicí pásku. Přilepte rovněž nožičky 3D brýlí. Nyní jsou hotové.

3

Druhá varianta spočívá v tom, že si najdeme starší sluneční brýle, které už nepoužíváme. Z nich si uděláme 3D brýle, získají tak nové využití. Původní skla musíme vyměnit za silný plast - v barvě červené a barvě modré pro každé oko. Největším problémem zřejmě bude odstraňování původních skel a následné vkládání barevných plastových čoček. Proto tuto variantu doporučuji spíše zručnějším - třeba se výroba takových 3D brýlí může stát víkendovou zábavou pro otce v dílně.

3D brýle si v rodině určitě nejvíc oblíbí děti. Nechte je, aby si své brýle vyrobily samy. Samozřejmě pod vaším dohledem, aby si neublížily nůžkami.

gogo (neověřeno) | Út, 11/18/2014 - 17:25

Picovina nefakci stejny

SupertCZ (neověřeno) | Po, 05/26/2014 - 14:03

In reply to by MISTR (neověřeno)

Je mi extrémně líto takovýchto sexuálně narušených lidí...

Dá se to jednoduše převést!!! Podívejte se na toto video! To jsou, ale zázraky techniky!!! :D

Další zajímavé články

Gel z aloe je oblíbený pro své hojivé účinky na kůži. Druhů aloe existuje mnoho, pro výrobu gelu se však hodí Aloe pravá neboli vera (Aloe barbadensis…