Co je potřeba

nůžky
šablona 3D brýlí
barevný celofán
lepidlo či lepicí páska

nebo

starší sluneční brýle
barevný plast
lepidlo
pilka k vyřezání tvarů do plastu

1

Prakticky existují dvě možnosti, jak si vytvořit 3D brýle. Na prvním místě tedy stojí rozhodnutí, který postup si vybrat.

2

První metoda, kterou popíši, je levnější a méně náročná. Nejprve si vytiskněte šablonu brýlí. Tu si můžete stáhnout níže, z přílohy k tomuto návodu. Papírové 3D brýle se skládají ze tří částí. Jakmile ze šablony 3D brýle vystřihnete, vystřihněte také celofánové fólie, které do brýlí umístíte. Červenou fólii na levé oko a modrou vpravo. Fólie přilepte lepidlem nebo použijte lepicí pásku. Přilepte rovněž nožičky 3D brýlí. Nyní jsou hotové.

3

Druhá varianta spočívá v tom, že si najdeme starší sluneční brýle, které už nepoužíváme. Z nich si uděláme 3D brýle, získají tak nové využití. Původní skla musíme vyměnit za silný plast - v barvě červené a barvě modré pro každé oko. Největším problémem zřejmě bude odstraňování původních skel a následné vkládání barevných plastových čoček. Proto tuto variantu doporučuji spíše zručnějším - třeba se výroba takových 3D brýlí může stát víkendovou zábavou pro otce v dílně.

Tipy

3D brýle si v rodině určitě nejvíc oblíbí děti. Nechte je, aby si své brýle vyrobily samy. Samozřejmě pod vaším dohledem, aby si neublížily nůžkami.

Pokud se vám návod líbí, dejte mu bod a hvězdičky.

PřílohaVelikost
PDF icon 3dglasses.pdf80.27 KB

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.360465
Average: 4.4 (172 votes)