Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si vyrobit domácí limonádu | recept

Jak si vyrobit domácí limonádu | recept. Vyrobte si doma skvělou a po celém světě tak oblíbenou limonádu. Vůbec se nemusíte bát její složitosti. Navíc je tak jednoduchá, že ji zvládnou vyrobit i děti. Při troše fantazie si pak můžete vyrobit podobným způsobem i jinou než jen citronovou limonádu.

Co je potřeba

sporák
hrnec
vařečka
čtyři citrony
odšťavňovač
vodu
cukr
sodu (sifon)
čerstvou mátu
džbán

1

V prvé řadě vymačkejte čtyři citrony.

2

Do hrnce na sporáku přelijte čerstvou šťávu z vymačkaných citronů. Do toho přidejte nějaký cukr. Množství záleží na vás, protože každý má rád jinak sladké nápoje. Za stálého míchání nechte projít varem na středním plamenu. Vařte jen do té doby, dokud nezkaramelizuje cukr, asi jednu minutu, nanejvýš dvě.

3

Nachystejte si vychlazený džbán. Do něj nalijte sifonovou vodu.

4

Následně do džbánu k vodě vlijte převařenou šťávu a zamíchejte. Celý džbán dejte pořádně vychladit.

5

Servírujte do sklenic ozdobené plátkem citronu a limonádu můžete dozdobit ještě snítkou čerstvé máty.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak upéct slaný štrúdl | recept
Slaný štrúdl | recept. Připravte si vynikající slaný štrúdl. Přípravu slaného štrúdlu zvládne opravdu každý, navíc jeho náplně lze libovolně měni…
Jak připravit Beefeater Red | návod
Jak připravit Beefeater Red | návod. S tímhle chutným elegánem se rozvášníte v každé pánské společnosti. Jestli si gin chtete dopřát v pohodlí domova,…