Co je potřeba

  • látka o rozměrech 40 x 15 cm
  • 350 g rýže
  • dvě čajové lžičky sušené levandule
  • šicí stroj nebo jehlu a nit
  • trychtýř (nemusí být)
1

Nejdříve si ustřihněte pruh látky velký zhruba 40 x 15 cm. Pokud byste si raději ušili polštářek, který se přikládá na bedra, přizpůsobte tomu rozměr. Látku položte rubovou stranou na stůl, v polovině delší strany přehněte a sešijte buď na šicím stroji nebo ručně. Poslední stranu sešijte ale jen do poloviny, abyste tam později mohli vložit náplň.

2

Na výše uvedený rozměr látky smíchejte zhruba 350 g rýže se dvěma čajovými lžičkami sušené levandule. S bylinkami to nepřehánějte, jelikož i takto malé množství se po prohřátí provoní. Směs pořádně promíchejte.

3

Polštářek otočte lícovou stranou ven (rubová strana bude tedy uvnitř) a směs pomocí trychtýře nasypejte do polštářku. Zašijte i zbytek poslední strany. Výsledný polštářek bude mít rozměr cca 20 x 15 cm.

Tipy
  • Kromě levandule můžete přidat i jiné bylinky, například mateřídoušku.
  • Pokud chcete mít každou stranu polštářku jinou, zkombinujte dvě úplně odlišné látky.
  • Pro pokročilejší: na ušitý polštářek si můžete ještě vyrobit obal na zip, který lze v případě potřeby vyprat.
Varování

Polštářek zkuste nejdřív ohřát v mikrovlnce na 1 minutu na střední výkon, abyste ho nespálili. Doba ohřevu závisí na velikosti a dalších faktorech.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (2 votes)