Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si zpříjemnit návrat z dovolené

Jak si zpříjemnit návrat z dovolené | rady a tipy. Dovolená s sebou přináší odpočinek, nové zážitky a pozitivní energii. Domov a jeho atmosféra hrají po příjezdu z dovolené hlavní roli. Jestliže jej opustíte v chaosu a bez základního úklidu, nečeká vás příjemné setkání s realitou. Připravte si domácnost, ještě než odjedete a vneste do návratu uvolněnost a příjemné naladění.

1

Před odjezdem vyměňte ručníky a převlečte povlečení. Po dlouhé cestě je většinou sprcha a vlastní postel přesně to, po čem toužíte. Je příjemnější přijet zpátky domů, zabalit se po sprše do čistých ručníků a zachumlat se do voňavých peřin.

2

Ukliďte ledničku, aby se v ní nic nezkazilo. Zbavte se všech potravin, které nevydrží do vašeho návratu. Co jde, přemístěte do mrazáku, ostatní rozdejte, snězte nebo vyhoďte. Snadno se na to zapomene, ale není nic horšího než přijet domů a zkazit si náladu pohledem na zapáchající jídlo pokryté plísní.

3

Vyneste odpadkové koše. Především vyhodíte-li nějaké jídlo, je tento bod velmi důležitý, aby se potraviny v koši dále nerozkládaly. Podobné je to i s koši na špinavé prádlo. Vyperte vše, co je možné. Přetékající koše se špinavým prádlem, když další takové máte vybalovat, vás rozhodně nepotěší.

4

Než odjedete, zkontrolujte, že jste umyli všechno špinavé nádobí. Utřete také linku a vyčistěte toaletu a koupelnu. Proveďte zkrátka alespoň zběžný základní úklid domácnosti, i kdyby to mělo být o půlnoci, po návratu to nesmírně oceníte.

5

Vybavte si spižírnu či mrazák nějakým rychlým, ale dobrým jídlem. Můžete se během dlouhé cesty z dovolené těšit, na čem si pochutnáte. Vyplatí se neexperimentovat a zvolit osvědčené oblíbené jídlo, které je jednoduché na přípravu. Pro někoho to mohou být nudle s mákem, pro jiného poctivý vývar, který můžete uchovat zmražený.

6

Připravte si na uvítanou něco, co vám udělá radost. Ať už to bude knížka nebo vonná svíčka na vašem nočním stolku nebo lahev dobrého vína v ledničce. Tato drobnost návrat do reality zpříjemní a rozjasní.

Martin (neověřeno) | So, 07/13/2019 - 20:27

Tak pokud se nechcete z dovolené vracet zkroušení, tak bych po letošní zkušenosti rozhodně neváhal využít nějaké cestovní pojištění. Já jsem to letos poprvé udělal, vyřizoval jsem ho od https://www.top-pojisteni.cz/cestovni-pojisteni a musím říci, že jsem díky tomu ušetřil dobrých 300 eur za ošetření po pádu ze skútru.

Další zajímavé články

Jak překonat strach z létání | rady a tipy. Ačkoliv je létání vůbec nejbezpečnější typ dopravy, mnoha lidem už jen představa letadla způsobuje stres.…
Jak na zdravější pečenáče | recept. Jistě znáte pečenáče, oblíbené kousky ryb osmažené v trojobalu a naložené na sladkokyselo. Ty kupované bohuže…