Přejít k hlavnímu obsahu

Jak správně vybrat antivirus pro počítač | rady

Jak správně vybrat antivirus pro počítač | rady. Svět počítačů kromě zábavy, práce či hudby nabízí i méně chtěné záležitosti jako je například počítačový virus. Vůči němu se lze bránit pokud možno co nejspolehlivějším antivirem. Který to je?

1

Antivirus je důležitou součástí počítače a v moderní době se bez něj nikdo neobejde. Problém je ale ten, že antivirů je plný pytel a člověk často neví, který si vybrat. Velmi vhodnou pomůckou jsou každoroční testy antivirů, které ukáží, jak často jsou antiviry používány a jak kvalitní jsou.

2

Mezi nejpoužívanější antiviry patří Avast!, AVIRA AntiVir a ESET NOD32 Antivirus. Uživateli jsou považovány za nejlepší. Jaké jsou ale jejich výhody a nevýhody?

3

Avast!

Zdarma dostupný antivirus, který je známý svou jednoduchostí. Poskytuje maximální možnou ochranu a nezatěžuje zbytečně systém. Chrání nejen soubory v počítači, ale i email a to i vůči napadeným webovým stránkám. Každodenní aktualizace jsou u něj již samozřejmostí.

4

AVIRA AntiVir

Jedná se o antivir podobný Avastu. Splňuje téměř stejná kritéria. Nevýhodou ale oproti Avastu je, že nechrání počítač i před vlivy z internetu. Je schopen pouze rozpoznat viry již na obsazených na souborech.

5

ESET NOD32

Antivirus NOD32 je velmi kvalitní antivirus. Obsahuje veškeré funkce předchozích antivirů a ještě navíc má mnohem větší virovou databázi a tak odhalí mnohem větší množství virů. Nevýhodami jsou jeho zbytečná náročnost na výkon a cena.

Pokud si vyberete antivirus, který je neznámý či velmi jednoduchý, hrozí, že neodhalí virus, který by nenávratně mohl zničit Váš počítač, a proto vybírejte pozorně.

Autor: Djemba
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak ochránit počítač před viry | rady
Jak zaheslovat složku | rady
Jak zálohovat data | rady
Jak zvýšit návštěvnost webu | rady
Jak upéct bramborový makovec