1

Rychlost stahování bez omezujícího limitu

Česká služba pro uložení a nahrání souborů xShare.cz nabízí stahování i uploadování souborů naprosto bez limitu.

Vše je zdarma bez žádných poplatků nebo nutnosti VIP členství. To je příjemná změna v porovnání s podobnými službami, jako jsou například Uloz.to, Ulozto.cz, Sdilej.cz, Datoid.cz a další. Řekněte dost pomalému stahování a jednoduše využívejte rychlost svého internetu naplno a navíc úplně zdarma.
2

Stačí pouze registrace

Pravdou je, že ke stahování rychlostí například 300 Mbit za sekundu se stačí opravdu jen registrovat a mít dobré připojení k internetu, které dovoluje využívat právě tuto rychlost. Vyzkoušejte jednoduchou registraci na xShare.cz a nahrávejte soubory pro ostatní nebo pro usnadnění práce s kolegy, spolužáky a podobně. Vlastní registrace i následná orientace na stránkách jsou velmi intuitivní a díky přehledné a jednoduché grafice to zvládne naprosto každý. Samotné uložení souborů je otázkou několika málo minut a na vyhledávání je možné vybrat z různých parametrů pro filtrování.

3

Přehrávání MP4 videa

To však není všechno. Kromě stahování a nahrávání souborů úplně zdarma, můžete jako registrovaný uživatel sledovat videa v MP4 formátu ve Full HD kvalitě. Stačí sledovat barevné označení, kdy plné Full HD záznamy najdete pod červenou značkou. Přímým sledováním ušetříte nejen čas potřebný ke stažení, ale i místo na disku a jednoduše si pustíte vybraný dostupný film nebo seriál.

Česká služba xShare.cz nabízí stahování i uploadování souborů naprosto bez limitu. Vše je zdarma bez žádných poplatků nebo nutnosti VIP členství. Jako registrovaný uživatel můžete sledovat videa v MP4 formátu ve Full HD kvalitě.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.5
Average: 4.5 (6 votes)