Přejít k hlavnímu obsahu

Jak strávit dovolenou v Phuketu

28. Duben 2019

Phuket je největší thajský ostrov, s pevninou je spojen slavným mostem milenců jménem "saphán Sarasim".Ostrov trpící náporem turistů si nadále zachovává azurové moře a bělostný písek. Patong Beach je jedna z nejznámějších pláží na ostrově. Jedná se o 3 km dlouhou písečnou pláž, s mnoha hotely a možnosti různých rodinných aktivit.

Co je potřeba

Vízum, cestovní doklady, fotoaparát, kamera, očkování

1

Najděte si dobrý hotel. Je zde mnoho resortů a hotelů. Většina z nich je v blízkosti pláže. Pokud chcete luxusní dovolenou a nevadí Vám utratit více peněz, doporučuji hotel Amanpuri, další hotel je JM Marriott, je úchvatný a nabízí relaxační programy. Hotel je obklopen nádherným jezerem, kde si můžete zapůjčit loďku a udělat si malou vyjížďku.

2

Naučte se mluvit Thajsky. Pro začátek „sawadee“ znamená ahoj a nashledanou, „kaupkhun“ znamená děkuji. Pokud jste muž musíte říct "sawadee kraup" a "kaupkun kraup" .Jste-li žena musíte říct "sawadee ka" a "kaupkhun ka".

3

Dobu návštěvy Thajska je třeba pečlivě naplánovat. Musíme vzít v úvahu, že v lednu se v Asii slaví čínský nový rok. V dubnu se zde odehárává největší vodní boj na světě, který souvisí s oslavami thajského nového roku.Všichni po sobě střílí vodou a hází kbelíky studené vody. Nejlepší dobou pro návštěvu Thajska je prosinec, kdy zde vrcholí sezóna.

Klíčová slova: Phuket

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak procestovat Kubu za týden
Jak naplánovat výlet do Jeruzaléma
Jak se vyznat na letišti
Jak si zpříjemnit dlouhou cestu