Co je potřeba

  • 1 velká cuketa
  • 1 pór
  • cca 5 velkých brambor
  • 250 g mletého masa
  • 250 g sýru chedar
  • 1 vejce
  • 4 stroužky česneku
  • koření: americké brambory, adžika, červená sladká paprika - mletá, mletý kmín, sůl, pepř
  • 150 g másla
  • olej
  • olivový olej
1

Oloupeme si brambory. Není třeba výrazné množství, cukety samy o sobě zasytí dost. Brambory budou sloužit jako příloha. Oškrábané brambory vyskládejte do pečící formy nejlépe z varného skla. Brambory ochuťte dle své chuti. Doporučuji použít koření na americké brambory a poskládat na brambory plátky másla.

2

250 g mletého masa – nejlépe mix vepřového a hovězího v poměru 1:1 ochutíme solí, pepřem, červenou sladkou paprikou, trochou adžiky, 1 čerstvým vejcem a 4 stroužky rozmačkaného česneku. Směs důkladně promícháme a přidáme nakrájený pórek. Směs mletého masa orestujeme na rozehřátém oleji.

3

Cukety oloupeme a vydlabeme jejich vnitřek. Cukety osolíme, mírně opepříme. Na spodek vyskládáme jemné plátky sýru čedar. Poté naskládáme orestované mleté maso, pokryjeme zbytkem čerstvého a nakrájeného pórku a celé posypeme sýrem čedar. Čedarem můžeme posypat celou směs. Na závěr pokapeme olivovým olejem a dáme zapéct.

4

Cukety pečeme po dobu cca 40 minut při 200 °C. Doporučuji cukety péct zakryté, pouze na posledních 15 minut cukety odkryjeme, aby se vytvořila křupavá krusta na jejich povrchu. Přeji dobrou chuť!

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (3 votes)