Přejít k hlavnímu obsahu

Jak udělat kakaovo-avokádový krém (pěnu)

16. Říjen 2020

Jak udělat kakaovo-avokádový krém (pěnu) | recept na domácí čokoládovou pěnu, která chutná jako nutella. Naprosto bezkonkurenční krémový, jemně nadýchaný dezert, který chutí připomíná hříšnou Nutellu, si můžete s klidným svědomím dopřát i po obědě jako sladkou tečku. Vážně, věřte mi. Navíc ho vykouzlíte doslova za pár minut. Bohužel za pár minut se po něm i zapráší, jak je báječný. To mi věřte také!

Co je potřeba

Uvedené množství je cca na 4 porce

  • 2 velká zralá avokáda
  • 50 g tmavého kakaa
  • 3–4 lžíce medu
  • 2–3 lžíce rumu
1

Avokáda rozpulte, vyndejte pecku, dužinu lžičkou vydlabejte a rozmixujte dohladka tyčovým mixérem. Rozmixováním dodáte avokádu určitou vzdušnost, lehkost, která je základem konzistence dezertu.

2

K připravenému avokádu přidejte tmavé kakao a vidličkou prošlehejte.

3

Následně přidejte med a rum a opět vidličkou zamíchejte.

4

Takto připravený dezert vložte nejméně na 1 hodinu před podáváním do lednice, pak už jen naservírujte do skleniček či dezertních misek a ozdobte kouskem samotného avokáda, jahody či jiného ovoce.

Pokud vynecháte rum, je kakaovo-avokádový krém úžasnou zdravou variantou na dětskou párty. Můžete ho podávat i samostatně v misce, ovoce vložit do druhé misky a děti si budou moci do domácí "Nuttely" ovoce namáčet.

Autor: Markéta
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na avokádový pudink
Avokádový pudink je lahodná varianta, jak zařadit avokádo do jídelníčku, pokud vám jeho chuť příliš nevyhovuje. Kombinace se sladkým banánem, kakaem a…
Jak na zdravý avokádový dezert | recept
Avokádový dezert | recept. Víte, co je to hrušovec přelahodný? Pod tímto malebným názvem se skrývá dnes běžně známé avokádo, přesněji avokádo je plode…