Co je potřeba

Co si všechno musíme k výrobě této pomazánky připravit? Samozřejmě suroviny, které na rybičkovou pomazánku použijeme, což je v případě 4 osob na jednu večeři cca ½ kostky másla, 3 kusy taveného trojúhelníčkového, nebo 1 - 2 kostky obdélníkového sýru, 1 konzervu šprotů, vajíčka podle chuti - nejlépe 2, 1 - 2 lžíce hořčice, ¼ střední cibule, sůl nebo vegetu, pepř a plátky citrónu na ozdobení.

1

Přípravu rybičkové pomazánky začneme následovně: Máslo necháme změknout při pokojové teplotě. Poté ho přidáme k sardinkám a tavenému sýru. Vidličkou vše pěkně promačkáme. Pokud nebude máslo dostatečně měkké, pomazánka se nám bude hůře tvořit. Snažte se jí udělat tak, aby šla na chléb či bagetu dobře rozetřít, takže do hladka.

2

Cibulku je potřeba nakrájet na jemno. Je tedy lepší, když si předem nabrousíte nůž, abyste neměli problém s tím, že nakrájíte větší kousky díky tupému noži. Mezitím co, krájíte cibuli, dejte vařit vejce. Ty uvařte na tvrdo, oloupejte a nakrájejte na malé čtverečky nebo protlačte přes drátěnou mřížku (vzniknou vám úhlednější a hlavně stejné kousky).

3

Základ rybičkové pomazánky máte hotový, už ho zbývá jen dokořenit. Přidejte hořčici, sůl nebo vegetu, a pepř. Množství ingrediencí je závislé na další chuti, pokud máte raději ostřejší pomazánku, dejte si více hořčice a pepře.

4

Pro děti je lepší vynechat hořčici, jim postačí smíchané máslo s rybičkami a cibulkou. V nejlepším případě místo šprotů koupíte tuňáka. Variací je nespočet a zdravější pomazánku vytvoříte i tvarohovitou konzistenci, když dáte místo másla Lučinu.

5

Skvěle bude rybičková pomazánka chutnat na chlebu a bílém pečivu, včetně bagetky. Svěží chuť pomazánky dodáte čerstvým plátkem citrónu. Dobrou chuť!

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (3 votes)