Co je potřeba

Na těsto:

  • ¼ l vody
  • 150 g másla (+ na vymazání plechu)
  • 150 g hladké mouky
  • 6 vajec

Na náplň:

  • 2 pudinky
  • ¾ l mléka
  • 5 lžic cukru
  • 250 g másla
  • čokoládová poleva (na dozdobení)
1

Nejprve si připravíme všechny ingredience na těsto, abychom je měli pěkně po ruce. Do středně velkého hrnce nalijeme vodu a přidáme máslo, krátce povaříme. Poté hrnec stáhneme z ohně a po částech metlou zašleháváme mouku. Směs dáme vychladnout.

2

Mezitím si rozpálíme troubu na 220 °C. Do vychladlé směsi zašleháváme jedno vejce po druhém, až nám vznikne lesklá hmota. Dáme stranou a připravíme si dva plechy, které vymažeme máslem. Je potřeba použít máslo. Pokud ho nahradíte olejem, může se stát, že pak upečené těsto půjde hůře od plechu a tím se další práce ztíží. Polovinu těsta rozetřeme na jeden plech a druhou na druhý. Vložíme do rozpálené trouby a pečeme asi 10 minut, na těstě by se nám měly dělat vlny či boule. Těsto pak necháme vychladnout.

3

Než se těsto na řezy upeče, připravíme si náplň. Máslo necháme změknout při pokojové teplotě. Zatím si uvaříme pudink podle návodu na obalu. Když pudink lehce zchladne, přidáme k němu máslo a cukr. Celou náplň rozmixujeme dohladka.

4

Náplň rozetřeme na jeden z plátů těsta, opatrně přikryjeme druhým plátem. Dezert uložíme na chladné místo. Zatím si rozehřejeme čokoládovou polevu. Ztuhlý moučník ozdobíme polevou podle své fantazie. Poté opět dezert uložíme do chladna. Před podáváním krájíme na řezy.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.242425
Average: 4.2 (33 votes)