Co je potřeba

Na těsto:

  • 350 g polohrubé mouky
  • 200 g strouhaného kokosu
  • 250 g krupicového cukru
  • 560 ml mléka
  • 200 ml oleje
  • 2 celá vejce
  • 1 kypřicí prášek do pečiva

Na krém:

  • 200 g másla
  • plechovka karamelizovaného Salka

Na polevu:

  • 200 g čokolády na vaření
  • 50 g ztuženého tuku
1

V hlubší misce ušleháme celá vejce s cukrem do pěny. Přidáme mouku a znovu promícháme.

2

Promícháme strouhaný kokos s kypřicím práškem a po částech přidáváme k ušlehané hmotě do misky. Střídavě s kokosem přimícháváme studené mléko a olej. Vznikne lité těsto.

3

Plech s vyšším okrajem vymažeme tuhým tukem a vysypeme moukou, kokosem nebo strouhankou. Těsto na něj vylijeme, povrch uhladíme zlehka vařečkou a dáme péci. Případné nerovnosti zmizí během pečení. Pečeme při 180 °C asi 20 minut. Zkusíme špejlí – musí zůstat suchá. Korpus necháme vychladit.

4

Řezy potřeme krémem. Ušleháme máslo s karamelizovaným Salkem. Cukr nepřidáváme, krém bude sladký dost. Krém můžete zvolit jiný, např. pudinkový. Jestliže se krém při míchání srazí, postavte misku do horké vody a šlehejte. Krém se rozehřeje a spojí. Musíte ho ale pak šlehat do vychladnutí.

5

Řezy potřené krémem nechte v chladu ztuhnout a polijte čokoládovou polevou. Čokoládu na vaření rozlámejte na kousky a dejte na mírné teplo rozehřát spolu se ztuženým tukem. Řezy krájíme ještě než poleva zcela ztuhne nebo nahřátým nožem. Čokoláda se snadno láme.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.4
Average: 3.4 (5 votes)