Co je potřeba

Co budeme potřebovat:

  • 1 cibuli
  • 2 stroužky česneku
  • 50 g oblíbeného salámu
  • 200 g špaget (mohou být i celozrnné)
  • 1 velký rajčatový protlak
  • 1 chilli papričku nebo lžičku chilli omáčky
  • 1 malou cuketu
  • 1 malou bílou papriku
  • 2 lžíce oleje
  • 1 lžičku sladké papriky
  • 1 lžičku oregana
  • 1 lžičku bazalky
  • sůl a pepř
  • 30 g eidamu
  • 20 g parmezánu
1

V prvním kroku si oloupeme cibuli a česnek. Cibuli nakrájíme nadrobno a česnek prolisujeme. V hlubším hrnci rozpálíme olej a cibuli i česnek orestujeme dozlatova. Mezitím cuketu zbavíme slupky, z papriky vyjmeme střed se všemi zrníčky a obojí spolu se salámem nakrájíme na drobné kostky. Chilli papričku podélně rozkrojíme a nasekáme ji nadrobno. Do osolené vroucí vody vhodíme špagety a uvaříme je doměkka.

2

Jakmile se česnek rozvoní, přihodíme chilli papričku i ostatní připravenou zeleninu, promícháme a několik minut opékáme. Poté přihodíme salám. Než se nám opečeme i salám, otevřeme si konzervu rajčatového protlaku. Jakmile se salám rozvoní, přidáme rajský protlak, přilijeme trochu vody a promícháme. Stáhneme plamen a necháme omáčku ještě několik minut probublávat.

3

V mezičase si nastrouháme sýry a smícháme je dohromady. Asi třetinu až polovinu nastrouhaného sýra přidáme do omáčky, zbylý sýr necháme na ozdobu. Do hotové omáčky přisypeme většinu bylinek a koření, osolíme a opepříme.

4

Špagety slijeme a rozdělíme na jednotlivé porce, navršíme omáčku a posypeme zbylými sušenými bylinkami, sýrem a podáváme. Přeji dobré chutnání!

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno