Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vám pomůže módní inspirátor?

04. Duben 2019

Milujete módu a je pro vás rozhodující spíše styl než cena, která je mnohdy na úkor kvality oblečení? Pak zapomeňte na cenové srovnávače a objevte svět módních inspirátorů. Jedním z nich je Modio.cz.

1

Módní inspirátory ovládají trh

Proč je módní inspirátor oproti cenovému srovnávači lepší? Pro druhou jmenovanou službu je rozhodující cena. Seřadí vám zboží od nejlevnějšího po nejdražší, někdy vyselektuje zboží podle oblíbenosti. K čemu vám ale taková funkce je? Nezajímá ji styl, jaký preferujete. Nebo velikost. Když si konečně vyberete vysněné šaty, může se vám stát, že nebudou mít ty na vaši figuru. Takovým hledáním ztratíte mnoho času, a to má být online nakupování jednodušší. Módní inspirátor ovšem pracuje dle více kritérií, která si sami zadáte. Preferovanou značku, oblečení pro muže či ženy, typ oděvu, barvu, velikost a mnoho dalšího. Toto nastavení si posléze můžete uložit. Před vámi se tak otevře svět nejnovějších kousků a nikoli nutné levné zlo z výprodeje. Na jednom místě najdete velké množství značek, můžete vybírat z těch lacinějších i luxusních brandů. Co vám nabízí například Modio.cz?

2

Módní kousky na míru

Ať jste žena, muž či dítě, preferujete jisté značky nebo se rádi necháváte inspirovat, na tomto webu najdete vše. Sháníte pěkné šaty? Stačí zabrouzdat v kategorii "dámské šaty". A poté lze směle vybírat takové kousky, které vám padnou jako ulité. Preferujete snad nějakou značku a chcete se podívat na novou kolekci? Například kompletní přehled artiklů od Karla Lagerfelda? Dále pak můžete selektovat podle kritérií. Filtry jsou velmi přehledné a vy se tak rychle dostanete k vysněnému kousku, který bude nově okupovat váš šatník. Ono tedy těch modelů bude jistě více, protože nakupování jinde vás už po poznání módního inspirátoru tak lákat nebude.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak se stát modelkou | tipy
Obrázek není k dispozici
Jak na módu – módní trendy jaro 2013
Jak na nákup v second handu | tipy
Obrázek není k dispozici
Jak na módu – zimní trendy