Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat dámské plavky | tipy

Jak vybrat dámské plavky | tipy. Nastává léto, s tím související čas dovolených a výběr plavek nabývá na aktuálnosti. Plavky jsou rovnocenná součást výbavy, které věnujeme náležitou pozornost. Jedeme za sluníčkem i koupáním a je předpoklad, že v plavkách budeme trávit mnoho času. Chceme se v nich cítit dobře, vybíráme plavky podle sezónního trendu, a aby zalichotily naší postavě. Zaměříme se v tomto článku na dámské plavky. Je libo jednodílné plavky, dvoudílné plavky, nebo snad plavky pro plnoštíhlé? Není problém!

1

Dvoudílné plavky

Výběr dvoudílných plavek je v podstatě stejný jako u spodního prádla. Každá z nás má jinou postavu a nikdy nemůže padnout horní i dolní díl. Vybírejte proto nejlépe plavky tam, kde je možné kombinovat velikosti těchto dvou dílů plavek.

2

Plavky pro baculky

Koupit plavky pro ženy s plnoštíhlou postavou nemusí být žádný problém. Držte se několika podstatných pravidel. Zvolte plavky zásadně vcelku, tedy plavky jednodílné. Různé nedostatky postavy, jako třeba větší bříško, faldy kolem boků, dokážou dost dobře zakrýt. A navíc, jsou pohodlné, nemusíte se bát a neustále se hlídat, že vám z plavek někde něco vyčuhuje. A nebojte se, že v plavkách nejste přitažlivé. S vašimi plnými tvary a většinou s větším poprsím se máte čím pochlubit. Vaše poprsí bude však potřebovat větší podporu a to vám může poskytnout dobře zpracovaná podprsenková část plavek. Měla by mít širší ramínka, kostice a hlubší košíčky. To vše podtrhne vaše přitažlivé tvary. A jedna důležitá zásada, nekupujte si menší plavky s tím, že do nich za pár týdnů zhubnete. Nemusí se vám to podařit a není nic horšího, než mít na sobě plavky, kde vám z nich všechno přetéká.

3

Plavky vcelku

Tyto plavky jsou vhodné jak pro štíhlé tak i pro plnoštíhlé. Vsaďte na zajímavé detaily, vzory, barvy, které podtrhnou vaši postavu, zdůrazní vaše křivky, vybírejte i vzory, které opticky zužují postavu. Zvolte slušivý model s hlubokým výstřihem do písmene "V", který vytvoří štíhlejší dojem.

4

V kabince si řádně plavky vyzkoušejte, nekupujte zajíce v pytli. Při plavání nebo plážových hrách se pohybujete, tak nestůjte ani v kabince. Dřepněte si, udělejte pár záběrů rukama jako při plavání. Sama uvidíte, zda se budete v nových plavkách cítit dobře.

Plavky zkoušejte nejlépe před obědem. Pohled od zrcadla v kabince na vaše kulaté břicho po řádném obědě vám na dobré náladě jistě nepřidá.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vybrat dámskou kabelku
Jak si udělat gelové nehty doma | rady
Jak vybavit kurník pro slepice
Jak vybrat turistický batoh
Jak vybrat větrák