Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat dobrého automechanika | rady

Jak vybrat dobrého automechanika | rady. Pokud máte vozidlo, tak vám jistě již mnohokrát problesklo hlavou, že by bylo dobré mít i automechanika. Ten kdo automechanika nemá, tak je odkázán na různé autoservisy, jedná se ovšem o nevhodné řešení, jelikož zaplatíme zbytečně mnoho peněz, za opravy i prohlídky, a navíc je čekací doba na opravy mnohdy velmi dlouhá. Ideálním řešením je nalezení dobrého automechanika, jak ho vybrat?

1

Služby

Jako první je vhodné se zaměřit na služby, které automechanik nabízí. Zaměřte se na to, aby dokázal udělat kompletní prohlídky a opravy vozů, obstarání náhradních dílů, přezouvání pneumatik, zajištění technických kontrol, poradenství aj. Jestliže vám dokáže poskytnout pouze nějaké služby, tak neztrácejte čas a najděte si jiného automechanika. Jestliže stále využíváte jednoho, tak je schopen si na vás udělat čas, nabídnout lepší ceny a získáte tak zcela individuální přístup.

2

Věk

Nikdy si nevybírejte mladého automechanika, ale naopak staršího a zkušeného, který má již mnoho let praxe.

3

Vzdálenost

K automechanikovi to musíte mít co nejblíže. Pokud bude váš automechanik stovky kilometrů daleko, tak vám budou jeho služby k ničemu.

4

Ceny

Velmi důležité kritérium, ceny jednotlivých automechaniků se mnohdy liší. Neřiďte se zpravidla pouze nejnižší cenou, ale předraženého automechanika také nepotřebujete.

5

Čas

Zjistěte si, jak je na tom automechanik s časem. Jestliže je stále zaneprázdněný a neustále vše odkládá, tak zvolte raději automechanika, který má k ruce i nějaké pomocníky a je schopný si na vás udělat čas skoro vždy.

6

Reference

Často nejlepší výběr uděláte, pokud si svého automechanika vyberete přes reference. Řiďte se nejlépe doporučením svých příbuzných nebo svých dobrých přátel. Obvykle i na doporučení někoho jiného se nám pak od automechanika dostane zcela jiného přístupu.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak snížit spotřebu paliva | tipy
Jak zazimovat motorku | rady
Jak pečovat o alu kola | rady
Obrázek není k dispozici
Jak podat výpověď pojistné smlouvy