Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat správné prostěradlo | praktický návod

Výběr prostěradla je pro někoho nudnou záležitostí, které není potřeba věnovat pozornost. Ve většina případů je však opak pravdou. Pokud budeme věnovat výběru této části ložního prádla větší pozornost a zvolíme to správné, může to výrazně zlepšit pohodlí během spánku. To povede až dokonce ke zlepšení celkové kvality spánku, což mimo jiné ovlivňuje naši produktivitu během dne. A jak tedy vybrat správné prostěradlo?

1
Různé materiály, velikosti i barvyNa trhu se vyskytují prostěradla různých barev, velikostí, vzorů a hlavně materiálů. Při výběru sledujeme hlavně vhodné rozměry, které mohou být o trochu větší než je rozměr matrace, ale v žádném případě menší. Dalším velmi důležitým faktorem je použitý materiál. Ten volíme podle toho, co nám je příjemné a jaké vlastnosti vyhledáváme. V zásadě se vyskytují dvě varianty. Jedná se o jersey nebo froté prostěradla. Nezapomeňte ani na výběr správné barvy, která bude ladit k ložnici a dalšímu ložnímu prádlu.
2
Elegantní a jemné jersey prostěradlo
Jersey prostěradla se vyznačují svojí jemností, která je dána tím, že se jedná o materiál vyrobený z čisté bavlny. Díky jedinečné technologii výroby jsou velmi pružné a dají se vypnout až o jednu čtvrtinu svých původních rozměrů. Jsou prodyšná a hodí se i pro lidi s citlivou pokožkou. Jejich údržba není složitá a snáší praní v pračce na maximální teplotu 60 °C.
3
Vysoce savé froté s dlouhou životnostiFroté je materiál, ze kterého se vyrábí nejen prostěradlo, ale i ručníky nebo osušky. Je to dáno jeho vysokou savostí a schopností absorbovat velké množství tekutiny. Froté prostěradla při správném zacházení vydrží velmi dlouho. Doporučuje se praní na teplotu až 60 °C. V žádném případě není vhodné tento materiál žehlit. Díky vysoké napínavosti a nemačkavosti stačí prostěradlo natáhnout na postel a automaticky se vyrovná.
Internetový obchod RODINNEBALENI.cz nabízí to nejlepší zboží od českých i zahraničních výrobců a designérů. Nabízí také komfortní služby, férově a rychle.
Autor: chiquita | Zobrazit autorská práva

Návod obsahuje komerční sdělení. Zdroj foto: RODINNEBALENI.cz | http://www.rodinnebaleni.cz/

Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak vyrobit zmrzlý zimní svícen a vázu
Jak válčit s plevelem na zahradě
Jak se zbavit hmyzu v kuchyni