Co je potřeba

ochota nechat si poradit

1

Kladivo – základ výbavy

Základem je kladivo. Jde o ruční nářadí, s nímž dokážete vyspravit celou řadu věcí, včetně vystouplých hřebíků apod. Kromě toho se vám hodí v okamžiku, kdy si manželka domů přinese nový obraz a bude ho chtít pověsit. Díky kladívku a hřebíkům jí uděláte radost během pár vteřin.

2

Kleště v různých variantách

Dalšími nezbytnými pomůckami jsou určitě kombinačky a klasické kleště. Nemusí se jednat o žádné profesionální náčiní, i s obyčejnými kombinačkami toho spravíte spoustu, přitom vám v poklidu vydrží řadu let. Kromě kombinaček lze doporučit štípací kleště, lidově nazývané štípačky. Jimi dokážete hravě přestřihnout silnější drát, na který už kombinační kleště jednoduše nestačí.

3

Nezapomeňte na sadu šroubováků

Je vhodné mít doma sadu šroubováků. Existuje jich celá řada. Ať už co se týče velikostí či tvarů. Každý kutil zná rozdíl mezi plochým a křížovým šroubovákem. Je otázkou, na kolik oba typy v domácnosti využijete. V každém případě doporučuji pořídit si spíše celou sadu šroubováků. Moderní produkty mají nastavitelné koncovky, takže je jednoduše dle potřeby vyměníte. Koncovek v kupovaných sadách bývá obvykle 6. To je pro účely běžného amatérského řemeslníka zcela dostačující.

4

Do dílny patří i pilky a klíče

Máte-li doma dílnu, v níž čas od času vyrábíte nějaký kus nábytku, je nutné přistupovat i k řezání materiálů. K tomu se nejlépe hodí pilky na dřevo a železo. Důležité je, aby měly dostatečně pevnou a stabilní rukojeť. Kvalitu práce zajistí jedině ostrá čepel. Na koncovou úpravu řezaného materiálu je praktické si pořídit pilník, případně brusný papír na opracování a uhlazení dřeva.

Někdy je zapotřebí dotáhnout šrouby. K tomuto účelu poslouží klíče. Ideální je typ klíčů, které lze používat oboustranně, stačí přepnout směr otáčení.

5

Jak se vyhnout složitému nákupu?

Jak vidno, i základní seznam nářadí obsahuje celkem dost věcí. Abyste na nic nezapomněli, dá se zakoupit brašna na nářadí, která obsahuje téměř vše potřebné. A pokud ne, stačí už jen dokoupit zbytek.

6

Prodej ručního nářadí

Ruční nářadí po jednotlivých kusech i kompletní brašny pořídíte v pražském eshopu Naradi77.cz. Jsou v něm k dispozici produkty nejen pro amatérské kutily, ale samozřejmě také pro profesionály. Veškeré zboží je možné objednat online. Je-li skladem, dojde k jeho doručení během 1 – 3 pracovních dní.

Společnost Obchod77.cz s.r.o. provozuje e-shop Nářadí77.cz. Specializují se na prodej nářadí pro dílnu, stavbu a zahradu. Nářadí prodávájí zejména koncovým zákanízníkům, maloobchodním prodejnám, autoservisům a e-shopům. Postupně bude sortiment rozšiřen o prémiové značky.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)