Co je potřeba

sololitová deska
smirkový papír
pilka
tužka
lak

1

Připravíme si sololitovou desku o tloušťce 5 mm, kterou si pořídíme v hobby hypermarketu jako je Hornbach nebo Bauhaus. Sololit se užívá v dřevozpracujícím průmyslu - velice často pro zadní stěnu skříní. Pokud tedy máme na půdě nebo ve sklepě starší neužívanou skříň na odpis, sololit odmontujme. Tak jsem to udělal i já.

2

Budeme potřebovat předlohu našeho bumerangu. Dnes můžeme najít tisíce variant tvaru bumerangu. Existují dvouraměnné i trojramenné bumerangy, různě zakřivené i ve tvaru připomínající třeba zvířata. Spoustu předloh najdeme na webové adrese http://www.kutek.net/boomplans/plans.php Vyberme si jednu předlohu, kterou obkreslíme naši sololitovou desku.

3

Vyřízneme tvar bumerangu. Můžeme použít jemnější pilku.

4

Přední hranu bumerangu nabrousíme zhruba pod úhledm 45°do poloviny tloušťky materiálu. Zadní hranu pod úhlem 22-30° zhruba do jedné čtvrtiny materiálu. Hrany nesmí být ostré, abychom se při chytání bumerangu nepořezali. Nakonec celý bumerang osmirkujeme.

5

To však není konec. Teď přichází na řadu testování a korekce bumerangu. Zajdeme na louku, kde si bumerang odzkoušíme. Je zapotřebí umět číst letové křivky. Podle toho výrobek dopracujeme. Nakonec brusným papírem znovu osmirkujeme a nalakujeme.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.37931
Average: 4.4 (29 votes)