Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyrobit nádhernou květinovou krabičku

20. Prosinec 2019

Kocháte se rádi originálními květinovými dekoracemi? Chcete prozářit svůj byt, oživit pracovní místo a nebo někoho obdarovat? Zde najdete inspiraci!

Co je potřeba

  • Alobal nebo igelit na vyložení krabičky

  • Floristickou hmotu Oasis (lze koupit např. v Hornbachu)

  • Pevné nůžky, nůž, lepidlo

  • Květiny, ozdobnou zeleň

  • Dle libosti drobné sladkůstky, sušené plody, malé šišky, šípky, větvičky, perličky atd.

  • Barevnou stuhu na krabičku (v případě jednobarevné krabičky)

1

Krabičku vyložíme igelitem nebo alobalem tak, aby bylo pokryté dno i stěny. Na stěnách můžeme okraje přichytit lepidlem určeným pro igelit nebo alobal. Jednobarevnou krabičku můžeme po obvodu obvázat barevnou stuhou ladící s barvou květin.

2

Floristickou hmotu seřízneme do tvaru odpovídajícímu velikosti krabičky. Hmotu ponoříme do vody počkáme, až nasákne.

Nasáknutí poznáme tak, že hmota změní barvu na tmavě zelenou a lehce klesne pod hladinu. Následně přemístěte hmotu do krabičky. Nasáklá hmota by měla být alespoň 2 cm pod okraji stěn krabičky.

3

Květiny seřízneme tak, aby bylo možné jejich stonky zapichovat cca do 2 cm hloubky hmoty oasis. Zároveň by délka květů měla převyšovat cca 2 cm nad stěnami krabičky. Lístky květin si ponechme, můžeme je použít k závěrečnému dozdobení.

4

Květiny vypichujeme do floristické hmoty. Můžeme přidat další dekorace - například drobné sušené plody, které uchytíme pomocí párátka, dále sladkůstky, bonbony, případně ozdobné perličky na špendlíku, atd.. Vaše fantazie je tou nejlepší rádkyní!

5

Luxusní voňavý dárek

Mezi květiny lze vložit také parfém ve skleněném obalu, pokud flower box chceme věnovat jako dárek. Příjemkyně voňavého dárku bude nadšená!

Autor: redakce
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak prát povlečení
Jak vybrat vhodný kuchyňský dřez
Jak zajímavě osvětlit toaletu?
Jak oživit staré tričko
Jak malovat s dětmi na kameny