Co je potřeba

Jestliže nemáte čas učit se programovat a pracovat s redakčním systémem, podívejte se na službu www.netstranky.cz, kde si jednoduše vyberete název webové stránky a konkrétní šablonu, do níž vložíte informace o vašich službách a produktech.

1

Vytvořte web během několika málo minut

Webovou stránku vytvoříte během několika minut, přičemž si vyberete z nepřeberné nabídky moderních šablon, které jsou přizpůsobené i pro mobilní zařízení. Pokud máte nějaké znalosti HTML a CSS, bez problémů je můžete při vytváření webové stránky zdarma využít. Jestliže potřebujete vytvořit více webů, nemusíte pokaždé zakládat nový účet, protože portál umožňuje spravovat pod jedním účtem více webových stránek a blogů.

2

Jak webovou stránku zdarma vytvořit?

V první řadě otevřete výše uvedenou adresu. Dostanete se na úvodní stránku, kde najdete bližší informace o projektu. Vpravo nahoře klikněte na tlačítko „Vytvořit stránky“, kde si zvolíte jejich typ, například firemní stránky, webové stránky obce, osobní blog, bytové družstvo a další. Poté si zvolíte šablonu, jež vystihuje obor vašeho podnikání. Vzhled můžete kdykoliv změnit i v rámci spuštěného webu.

Poté vyplňte formulář, do něhož zadáte název firmy, adresu webové stránky, váš e-mail a heslo. Ve výchozím stavu fungují webové stránky na doméně třetího řádu. Pokud však chcete vlastní samostatnou doménu, potom už musíte platit poplatek, který vás však nijak nezruinuje, protože se jedná o 1 500 Kč na rok.

Prostředí je naprosto intuitivní a přívětivé, tudíž se v něm vyznají i laici a technologiemi nepolíbení byznysmeni.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3
Average: 3 (1 vote)