Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vytvořit webovou stránku zdarma?

16. Červenec 2018

V dnešním digitálním světě se bez vlastní webové stránky neobejdete, tedy pokud v něčem podnikáte. Obrovskou výhodou online prostředí je, že se k webové prezentaci služeb dostane kdokoliv a kdykoliv. Podnikatelé po založení společnosti hledají spíše způsob, jak ušetřit, a proto nepřipadá v úvahu, aby utratili desetitisíce korun za profesionální webové stránky. Ovšem pro takové případy existuje platforma, která umožňuje vytvořit firemní web zdarma.

Co je potřeba

Jestliže nemáte čas učit se programovat a pracovat s redakčním systémem, podívejte se na službu www.netstranky.cz, kde si jednoduše vyberete název webové stránky a konkrétní šablonu, do níž vložíte informace o vašich službách a produktech.

1

Vytvořte web během několika málo minut

Webovou stránku vytvoříte během několika minut, přičemž si vyberete z nepřeberné nabídky moderních šablon, které jsou přizpůsobené i pro mobilní zařízení. Pokud máte nějaké znalosti HTML a CSS, bez problémů je můžete při vytváření webové stránky zdarma využít. Jestliže potřebujete vytvořit více webů, nemusíte pokaždé zakládat nový účet, protože portál umožňuje spravovat pod jedním účtem více webových stránek a blogů.

2

Jak webovou stránku zdarma vytvořit?

V první řadě otevřete výše uvedenou adresu. Dostanete se na úvodní stránku, kde najdete bližší informace o projektu. Vpravo nahoře klikněte na tlačítko „Vytvořit stránky“, kde si zvolíte jejich typ, například firemní stránky, webové stránky obce, osobní blog, bytové družstvo a další. Poté si zvolíte šablonu, jež vystihuje obor vašeho podnikání. Vzhled můžete kdykoliv změnit i v rámci spuštěného webu.

Poté vyplňte formulář, do něhož zadáte název firmy, adresu webové stránky, váš e-mail a heslo. Ve výchozím stavu fungují webové stránky na doméně třetího řádu. Pokud však chcete vlastní samostatnou doménu, potom už musíte platit poplatek, který vás však nijak nezruinuje, protože se jedná o 1 500 Kč na rok.

Prostředí je naprosto intuitivní a přívětivé, tudíž se v něm vyznají i laici a technologiemi nepolíbení byznysmeni.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Pavel (neověřeno) | Pá, 02/22/2019 - 16:39

Stránka vypadá dobře. Pěkné čtení. Kdyby někoho zajímala tvorba webu hlouběji, tak hezky to má rozepsané Roland https://vojkovsky.sk/. Jeho blog mám dost načtený.

Vláďa K. (neověřeno) | So, 11/24/2018 - 17:24

O této stránce jsem už slyšel. Vypadá to dobře. Myslím, že na jednoduché weby úplně ideální. Ale pokud člověk potřebuje nějaký více složitý web, tak je podle mého nejlepší si zaplatit webhosting a web si nechat napsat od nějakého profesionála.

Další zajímavé články

Jak zrušit profil na Facebooku? Facebook je pouze virtuální svět, který však ovlivňuje celou řadu uživatelů. Pokud jste se rozhodli z jakéhokoliv důvo…