Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zahustit guláš bez mouky

16. Září 2018

Jak zahustit guláš bez mouky? Mezi poklady tradiční kuchyně patří bezesporu pravý hovězí guláš. Klíčem k té správné chuti jsou kvalitní suroviny a neošizený postup. Rozlučte se s moukou rozmíchanou ve vodě – nejhorším prohřeškem, jakého se lze při zahušťování omáček dopustit, a vyberte si způsob zahuštění, který používají šéfkuchaři.

Co je potřeba

chleba, brambory, škrob

1

Jedním ze způsobů, jak efektivně zahustit guláš, je použít starý chleba. Okrájejte kůrku a zbytek nakrájejte či najemno nastrouhejte.

2

Do guláše nastrouhejte syrovou bramboru. Škrob z brambory zahustí omáčku a brambora se v guláši po povaření zcela rozpustí.

3

Použít lze také perník. Můžete si vyrobit vlastní perník či si jej koupit v obchodě. Na pultech je k sehnání v celku nebo přímo určený ke strouhání. Tento způsob zahuštění guláše však lehce změní chuť jídla.

4

V obchodech s potravinami lze koupit také škrob (kukuřičný či bramborový), který můžete taktéž pro zahuštění guláše použít.

Autor: chiquita | Zobrazit autorská práva

Foto: cuted777, Pixmac.cz, ID: 68033227

Hodnocení
Jiří Žilavý (neověřeno) | Čt, 10/22/2015 - 02:18

Mám řád omáčky zahuštěné chlebem. Co se zahustí Amerikou,je dlouho cítit moukou.

Další zajímavé články