1

Jaké by teambuildingové aktivity měly být?
Co je zábava pro jednoho, není zábava pro druhého
Nezapomeňte na to, že ne všechny aktivity jsou zábavné pro každého. Pro teambuilding si dejte pozor především na aktivity, jejichž součástí jsou fyzické výkony, sport či veřejná vystoupení před ostatními účastníky.

Co může být zábava mezi partou přátel, nemusí být zábavné pro všechny účastníky firemní akce.

2

Zaměstnance nikdy nenuťte
Nikdy nevíte, co je pro někoho nepříjemné, z čeho má strach a co dělá nerad. Teambuilding by měl být příjemnou vzpomínkou a ne noční můrou. Dobře vybraná agentura má k dispozici aktivity, které respektují osobní prostor a důstojnost účastníků.

Například účastníci stylizovaného teambuildingového programu Boyard, který se může odehrávat např. v prostorách legendární pevnosti Fort Křelov, si mohou vybrat z aktivit jako jsou lukostřelba, dovednostní soutěže, lanové aktivity, bojové souboje či hádanky a hlavolamy. Každý účastník teambuildingu si může vybrat, které aktivity jsou mu nejbližší a které vynechá.

3

Nepodceňujte soutěžení
Týmové soutěže, kde je důležitá snaha k dosazení společného cíle, dokáží teambuilding zatraktivnit a dát mu větší spád.

Hlavní nevýhodou aktivit se soutěžním prvkem je ten, že každá soutěž má i poražené. Zkuste rozdělit aktivity do více menších soutěží, což umožní smazat rozdíly mezi vítězi a poraženými. Nechte každého, ať má svou chvilku slávy.

Tipy

Jak začít plánovat teambuilding?
Podle očekávaného počtu účastníků si můžete předem rozplánovat, jak by akce mohla probíhat. Poté je nejlepší kontaktovat agenturu specializující se na teambuilding, která vám nejen poradí a pomůže doladit všechny klíčové detaily, ale pomůže vám také zodpovědět otázku, zdali je pro vás teambuilding vůbec vhodný.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.666665
Average: 4.7 (3 votes)