Co je potřeba

vyplněný formulář
občanský průkaz
50 Kč na kolek či správní poplatek

1

Návštěva sídla Rejstříku trestů:
Jednou z možností jak získat výpis, je osobní návštěva sídla Rejstříku trestů v Praze (Praha 4- Pankrác, Soudní ulice 1). O výpis je sice velký zájem a často jsou zde velké fronty, přesto by vyřízení mělo zabrat nanejvýše hodinu.

2

Elektronická podatelna:
Elektronická podatelna Rejstříku trestů je další v celku rychlý způsob, jak si výpis opatřit. Podmínkou Však je, že žadatel musí být držitelem elektronického podpisu. Správní poplatek se platí na účet RT.

3

Czech POINT:
O výpis je možné nyní zažádat i na kontaktních místech Czech POINTu. Toto vyřízení je opět velmi snadné, stačí Vám občanský průkaz a 50 Kč na správní poplatek. Vše by nemělo trvat déle jak 30 minut.

4

Další úřady:
Dále je možno o výpis zažádat na každém městském či obecním úřadě. Na těchto úřadech můžete získat tiskopis, který vyplníte a po ověření Vaší totožnosti jej pracovníci úřadu odešlou do Rejstříku trestů ke zpracování. Toto vyřízení je nejzdlouhavější, trvá okolo tří týdnů a pro výpis si musíte znovu zajít na úřad, kde jste vyplnili žádost. Opět je třeba zaplatit 50 Kč poplatek.

5

V zahraničí:
I v zahraničí je možné výpis získat a to prostřednictvím zastupitelských úřadů České republiky.

Varování

Výpis se dal sehnat i v sídlech poboček Rejstříku trestů (Brno, Karlovy Vary, Plzeň, Ostrava). Činnost poboček však byla v průběhu srpna a září roku 2009 ukončena.

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.636365
Average: 3.6 (22 votes)