Přejít k hlavnímu obsahu

Návod na to, jak získat půjčku

15. Leden 2022

Získat půjčku není tak problematickým úkonem, jak se zprvu může zdát. Nebankovní půjčka nebo online půjčka a její vyřízení pro vás může být procházkou růžovou zahradou. Stačí jen vědět, jak na to. Jaký je tedy návod na to, jak získat půjčku?

Potřebujete půjčku a nevíte jak na to? Vydejte se jednoduchou cestou k tomu, jak získat úvěr za co nejvýhodnějších podmínek a jak hravě projít celým procesem.

1

Úvěry k různým účelům

Rozdíl bude v tom, zda budete žádat o úvěr nebo zda bude vaším cílem hypotéka. Při žádosti o úvěr se můžete také setkat s variantou ručení nemovitostí. Půjčka se zástavou je určena především pro ty, kteří potřebují peníze rychle a bez udání účelu a mají možnost takovou půjčku zajistit nemovitostí, tudíž na ní bude váznout zástavní právo.

2

Srovnejte si nabídky různých institucí

Prvním krokem vedoucím k získání půjčky je srovnání nabídek od bank nebo nebankovní instituce. Najděte si pak takovou, která vám bude plně vyhovovat a bude pro vás nejlepší. K tomu vám mohou posloužit nejrůznější srovnávače, případně hypoteční kalkulačka.

3

Nutné vyplnění potřebných formulářů a zaslání dokladů

Poté, co si vyberete produkt od vámi zvolené banky nebo jiné instituce, bude vás čekat nutné vyplnění potřebných formulářů. To hravě zvládnete přes internet nebo z mobilu přes aplikaci konkrétní banky. Vše vám tak může zabrat jen pár minut. Bude také nutné dodat osobní doklady a výpis z vašeho bankovního účtu.

4

Verifikace přes BankID

Při žádosti o úvěru můžete udělat také tzv. verifikaci neboli vaše ověření přes BankID. Co to vlastně BankID je? Jedná se o bankovní identitu, která vám umožní nejen přihlášení do vašeho internetového bankovnictví, ale také vám poslouží v různých systémech jako ověření neboli verifikace vaší osoby.

5

Finální schválení a zaslání peněz na účet

Posledním krokem už je schválení od banky nebo jiné instituce. Po zaslání potřebných dokladů a vyplnění formulářů tedy nezbývá než vyčkat na finální schválení vaší žádosti o úvěr a získání peněz, které můžete mít na vašem účtu již za 10 minut.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: redakce
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak darovat investiční zlato
Zlato představuje komoditu, která symbolizuje bohatství. Nejde o pouhé pohádky, které vyprávějí o soli a zlatě. Existují totiž hmatatelné důkazy o tom…