Přejít k hlavnímu obsahu

Jak čerpat energii ze stromů

05. Listopad 2019

Jak čerpat energii ze stromů | rady a tipy. Pokud si občas jen tak sednete ke stromu a relaxujete, možná se Vám již stalo, že jste se po chvíli cítili uvolnění a nabití energií. Energii stromů můžete vědomě čerpat a zároveň se zbavovat vlastní negativní energie, měli byste však strom poprosit a posléze mu poděkovat. V našem článku najdete rady, jak čerpat energii ze stromů. Dozvíte se také, jaké účinky mají jednotlivé druhy stromů. Již naši předkové znali ochranné a léčivé vlastnosti stromů.

Co je potřeba

Viz další kroky

1

Energie stromů je vždy pozitivní, nemůže se Vám proto stát, že byste od stromu přijali cokoliv negativního.

Jaký strom si vybrat?

Možná již máte svůj oblíbený strom, ať již v zahradě nebo ve volné přírodě. Pokud ne, zkuste se vydat na příjemnou procházku, a buď si vyberte strom, ke kterému Vás to takříkajíc táhne nebo si můžete cíleně zvolit určitý strom podle jeho druhu a tedy podle účinků, kterými oplývá. Strom by měl být zdravý a vitální, bez suchých větví a vypouklin na kmenu.

2

A jaké účinky na tělo i ducha mají nejběžnější druhy stromů?

  • Borovice – Energie borovice Vám dodá vnitřní sílu, posiluje dýchací cesty a působí proti jejich onemocněním, přináší uklidnění a uvolnění a navrací rovnováhu.
  • Bříza – Bříza Vám pomůže zbavit se špatné nálady, dodává klid, harmonii a sílu k řešení problémů, také pomáhá rozvíjet intuici.
  • Buk – Buk je považován za strom plodnosti, dále zbavuje stresu, problémů s krevním tlakem a bolestí hlavy, podporuje soustředění a schopnost kompromisu a tolerance.
  • Dub – Dub je údajně univerzálním a vůbec nejsilnějším stromem, má velkou ochrannou moc. Dodává sílu, harmonii a moudrost, podporuje soustředění, pomůže Vám také s řešením problému.
  • Jabloň – Jabloň dodává dobrou náladu, životní odvahu, podporuje plodnost, posiluje nervy a srdce.
  • Lípa – Lípa symbolizuje smíření a lásku, má schopnost pročišťovat a urovnávat mezilidské vztahy. Je to strom vhodný pro pesimisty a lidi s přehnanými obavami o budoucnost.
  • Ořech – Ořešák je strom, jenž posiluje sílu podvědomí, napomáhá uvolnění při meditaci a jejímu prohloubení, navrací plodnost, pomáhá překonat překážky a nové situace a propojí Vás s Vaším vyšším já.
  • Smrk – Smrk patří mezi univerzální stromy, má ochrannou moc, dodává životní sílu, symbolizuje ženskost a mateřství, očišťuje vzduch a čistí auru.
3

Jakmile si vyberete vhodný strom, u kterého se budete cítit dobře, obejměte jej a poproste jej o výměnu energií. Pokud se stále budete cítit příjemně a vítáni, můžete strom nadále objímat nebo si k němu sednout a zády se opřít o kmen, možností je více, záleží na Vašem pohodlí. Je vhodné být naboso.

Nejprve vysílejte svými dlaněmi veškerou svou možnou energii do stromu, teprve poté můžete při klidném dechu energii čerpat (stačí asi 15 minut). Nakonec nezapomeňte stromu poděkovat.

  • U Vašeho oblíbeného stromu se Vám bude také skvěle meditovat.
  • Stromu můžete poděkovat i přinesením vhodného dárku pro jeho obyvatele. Okolo stromu poházejte semínka, oříšky nebo třeba kousek jablka.
Autor: Jana F.
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak poznat dobrého zubaře
Návštěva zubaře není většinou oblíbenou záležitostí. Pokud však chcete o svůj chrup dobře pečovat, měli byste svého stomatologa vídat pravidelně, nejl…
Jak pečovat o pleť v zimě
Jak na citlivé zubní krčky
Jak vyrobit domácí masážní gel | DIY
Jak vyrobit domácí masážní gel | DIY. Trápí Vás bolavá záda, namožené či ztuhlé svaly nebo se potřebujete uvolnit po náročném dni či sportovním výkonu…
Jak si udržet dobrou náladu
Nálada, ta vrtošivá dáma, dokáže pěkně potrápit nás, potažmo i naše okolí. Někdy k tomu přispěje hormonální nerovnováha, jindy řehtající úřední šiml n…