1

příprava plochy
Před vypuštěním vysavače do terénu je dobré upravit plochu: zvednout například bačkory, nebo jiné věci, které by mu mohly překážet v cestě. Pokud chcete, aby vám robot vysál byt celý, je dobré jednorázově odstranit prahy. Pokud na prazích trváte a odstranit je nechcete, nezbývá, než vždy vysavač vzít a znovu ho položit do další místnosti, když už má jednu hotovou.

2

efektivní luxování
Představte si, že ráno odcházíte do práce, zapnete vysavač a odpoledne přijdete domů a byt je krásně uklizený. Vysavač se sám pohybuje po bytě a vysává. Boční kartáček nahrnuje nečistoty a prach na pracovní plochu vysavače, a tak dokáže vyčistit i rohy místnosti a okraje stěn. Robot se taky sám vypne, když má uklizeno. Disponuje dokonce i UV dezinfekčním světlem, které zabíjí veškeré bakterie a roztoče.

3

jednoduchá údržba
Plastovou nádobku na prach je třeba jednou za čas vysypat, maximálně odstranit namotané vlasy a chlupy z rotačního kartáče. Jednou za tři měsíce byste měli vyměnit prachový filtr.

4

bezpečnost
Díky senzorům nemůže spadnout ze schodů, protože se před nimi včas zastaví. Při úklidu se robot jemně dotýká nárazníkem stěn, aby zjistil, kam má jet. To ale nešpiní ani nezanechává žádné stopy na zdi ani na nábytku.

5

nabíjení
Vysavač můžete manuáně zaparkovat do nabíjecí stanice. Lze jej také připojit prostřednictvím externí nabíječky do elektrické sítě. Robot se nabíjí zhruba 3, 5 hodiny. Při úplně nabité baterii vysává nepřetržitě až 80 minut, což je dostatek na to, aby vysál celý váš byt.

6

ovladač
K takovému vysávajícímu robotovi dostanete dokonce i ovladač, kterým můžete navolit vhodný „vysávací režim“. Tlačítka jsou jednoduchá, takže obsluhu vysavače zvládne i ne příliš technický člověk. Pomocí ovládače můžete nastavit délku uklízení, pohybové režimy nebo aktivovat UV dezinfekční světlo a další funkce.

Tipy

Vysavač se stává postupně cenově dostupnějším i pro běžné domácnosti. Stačí, když do vyhledávače na internetu zadáte „robotický vysavač“ a z nabídek internetových obchodů snadno zjistíte, že cena se pohybuje už kolem 5000 Kč.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
2
Average: 2 (1 vote)