Co je potřeba

- jednobarevné tričko
- tenký štětec
- barva na textil
- voda

1

Budete potřebovat samozřejmě tričko, které by mělo být jednobarevné, aby na něm vzor hezky vynikl. Dále budete potřebovat barvu na textil a tenký štětec, aby se barva lehce nanášela a nerozpíjela se do všech stran. Budete potřebovat také trochu vody, abyste si barvu trochu naředili. Snadněji se vám potom budou dělat plynulé tahy barvou. Dávejte si však pozor, pokud barvu naředíte moc, nebude ve výsledku dostatečně sytá a budete muset celý obrázek malovat znovu.

2

Jak začít

Nejprve si tričko podložíme novinami nebo časopisem, abychom měli tvrdý podklad a lépe se nám malovalo. Tričko přes noviny pořádně natáhneme a přichytíme na krajích kolíčky na prádlo. Tužkou si načrtneme obrázek, který chceme kreslit, abychom věděli , kde máme začít. Načrtnutý obrázek obtáhneme barvou na textil a necháme na topení zaschnout, dokud nebude barva zcela suchá, poté obrázek zažehlíme.

3

Jak obrázek udržovat

Při praní trička nastavíme pračku na ruční praní, aby se obrázek nesmyl. Když se i přesto obrázek smyje nebo zesvětlá, tak ho obtáhnete znovu barvou na textil, znovu zažehlíte a příště budete tričko prát v ruce.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.09091
Average: 4.1 (11 votes)