Co je potřeba

mapa, průvodce, fotoaparát

1

Vídeň je nejkrásnější o Vánočních svátcích, kdy je město krásně vyzdobeno.Navštivte místní trhy, které jsou vyhlášeny po celé Evropě svým jedinečným kouzlem.

2

Zajistěte si ubytování. Vídeň nabízí nesčetné množství hotelů a hostelů všech cenových kategorií.

3

Cestování do Vídně je snadné, nejlevněji vyjde autobusová doprava. Obousměrná jízdenka Vás vyjde na 780 Kč

4

Zapojte se do Mezinárodního Vídeňského festivalu, který nabízí obrovskou škálu umělců, představení, zábavy a večerní hudby.. Jedná se o největší festival roku, který se koná od poloviny května do poloviny června.

5

Nenechte si ujít katedrálu svatého Štěpána a Hofburg (Císařský palác).Za návštěvu také stojí nedaleko Hofburgu se nacházející rakouský Parlament. Je to reprezentativní budova stojící na okružním výstavním bulváru Ringstrasse ve středu města.

6

Navštivte muzeum Sigmunda Freuda. Podívejte se, kde bydle, co vlastnil, na jeho poznámky a možná se dozvíte i něco o jeho dětství.

7

Jedinečný zážitek je návštěva Vídeňské Státní opery, která nabízí dostupné vstupenky pro každého. Je to opravdu jedinečný zážitek.

8

Prater, místo zábavy pro malé i velké, se nachází ve stejnojmenném parku založeném Josefem II. v roce 1766. Najdete zde mnoho atrakcí, zábavy a cukrové vaty po celý rok.

Tipy

Cena jízdenek:
Jednorázová 2,20EUR
24 hodinová 5,70 EUR
72 hodinová 13,60 EUR
EUR Týdenní 14,00 EUR

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno