Přejít k hlavnímu obsahu

Jak napsat inzerát na seznamku

08. Červenec 2018

Jak napsat inzerát na seznamku | rady a tipy. Při seznamování přes internet je inzerát v podstatě jediný prostředek, kterým můžete protějšek zaujmout. Dejte si na jeho obsahu záležet. Na co všechno se zaměřit? Jak inzerát na seznamku napsat?

1

Rozmyslete si, co hledáte

Nejdříve byste si měli ujasnit, zda hledáte dlouhodobý vztah, nebo krátkodobý flirt, a podle toho vyberte vhodnou seznamku. Ty se mezi sebou dost liší a správným výběrem zvýšíte šanci, že narazíte na protějšek, který hledá to samé.

2

Zvažte, po kom toužíte

V klidu si rozmyslete, jaké partnerovy vlastnosti jsou pro Vás skutečnou prioritou. Často se na seznamkách setkáváme s fyzickým popisem vysněné osoby, kterou dotyčný hledá. Je to ale opravdu důležité? Uveďte spíše povahové rysy a záliby a mějte realistická očekávání.

3

Rozumně se popište

Další důležitou věcí je popsat se co nejpodrobněji. Kromě základních informací o sobě uveďte i ty detailnější, jako jsou koníčky, povaha, vzhled, způsob trávení volného času a podobně.

Nic si o sobě nevymýšlejte ani neupravujte fotografie ve photoshopu. Popište se rozumně, skromně, podrobně a věcně a přiložte aktuální fotografii. Nevychvalujte se příliš, protože samá pozitiva působí podezřele, a zároveň si nestěžujte na to, že jste již dlouho sami. Pasování do role zhrzeného člověka případného zájemce spíš odradí.

Uveďte také, co můžete partnerovi nabídnout. Cílem je přivést ho k tomu, aby oslovil právě Vás.

Nesnažte se být originální za každou cenu a vyhněte se otřepaným frázím typu „beznadějný romantik“, „najdu Tě?“ apod.

4

Inzerát si po sobě přečtěte

Text si před zveřejněním zkontrolujte a zaměřte se i na kontrolu gramatických chyb. Obsah inzerátu můžete dát přečíst kamarádovi nebo kamarádce a vyslechnout si tak názor další osoby.

5

Inzerát aktualizujte

Pokud například zjistíte, že Váš text nesklidil mnoho úspěchu nebo přitahuje jiné typy, než ve které jste doufali, pak se nebojte ho přepsat.

Autor: MARTI
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak poznám, že se někomu líbím
Všichni okolo to vidí, jen vy jste zmatení a zahlceni pocity. Tápete, jak poznat, že se vám jen nezdá a že se doopravdy někomu líbíte? Tajemství spočí…
Jak překonat strach z létání
Jak překonat strach z létání | rady a tipy. Ačkoliv je létání vůbec nejbezpečnější typ dopravy, mnoha lidem už jen představa letadla způsobuje stres.…
Jak na roztřepené konečky vlasů
Jak na roztřepené konečky vlasů | rady a tipy. Konečky vlasů jsou nejcitlivějšími částmi celého vlasu, takže první problémy se projevují většinou práv…
Jak vyhlásit památný strom
Také jste si při procházkách nebo výletech po krásách vlasti všimli stromů, které jsou označeny smaltovanou tabulkou s nápisem „památný strom“? Znamen…