Přejít k hlavnímu obsahu

Jak nejlépe poznat Sydney | rady

Jak nejlépe poznat Sydney | rady. Sydney je největším australským městem a zároveň jedním z nejdůležitějších měst jižní polokoule. Toto kosmopolitní město je velmi oblíbený cíl pro turisty, jelikož má skvělou atmosféru a spoustu zajímavostí k návštěvě. Jak nejlépe poznáte Sydney a proniknete do života tohoto velkoměsta?

1

Navštivte budovu opery

Symbolem města Sydney je budova zdejší opery, která je světovým architektonickým skvostem. A co je na ní tak unikátního? Především střecha, která vypadá, že se skládá z milionů malých částí a mění barvu podle polohy slunce.

2

Circular Quay a The Harbour Bridge

The Harbour Bridge, ocelový most, je po opeře hned druhou dominantou města. Pod ním leží nejstarší část Sydney The Rocks, vedle níž pak najdete i dopravní uzel celého města Circular Quay. U Circular Quay také najdete hned několik muzeí.

3

Zasurfujte si na Bondi Beach

Bondi Beach je světově proslulá pláž asi 20 minut od Sydney. Je oblíbená zejména pro skvělé restaurace, bary a obchody. Můžete se zde opalovat, plavat nebo si zaplatit pár surfařských lekcí a zkusit tento Australany velmi oblíbený sport. Stejně tak se můžete vydat na asi 2,5 km dlouhou procházku podél pláže a po útesech.

4

Poznejte zdejší hudební scénu

Sydney je známé pro svou scénu s živou hudbou, kterou vychvalují i obyvatelé Melbourne. Kromě velkých koncertů a akcí si najděte události, které se zrovna odehrávají i v menších alternativních podnicích.

5

Projděte se botanickou zahradou až k sídlu vlády

Stejně jako v dalších australských městech i v Sydney se nachází obrovská botanická zahrada Royal Botanic Gardens, kde lépe poznáte místní faunu. Pokud jí projdete, ocitnete se až u sídla vlády Nového Jižního Walesu.

6

Mluvte jako Australani

Jak lépe můžete poznat život a kulturu tohoto velkoměsta než při konverzaci s místními? Oprašte svou angličtinu a vytvořte nová přátelství! Spousta turistů Sydney navštíví přímo kvůli studiu angličtiny, rozhodnou se totiž vyrazit na jazykový pobyt zprostředkovaný společností ESL. Sydney nabízí skvělé kulturní i sportovní vyžití a především se zde nachází opravdu velké množství jazykových škol. Studium angličtiny v Sydney je skvělým způsobem, jak poznat toto město a zároveň investovat do vzdělání. Díky jazykovému pobytu v Sydney proniknete do zdejšího životního stylu, zažijete spoustu skvělých zážitků, ale hlavně se domů vrátíte se zlepšenou angličtinou.

7

Navštivte olympijský areál

Snad všichni si pamatují olympijské hry v Sydney, díky kterým se toto město stalo ještě slavnější. Navštivte zbylé stadiony, například mezi místními velmi oblíbený Aquatic Centre nebo vůbec největší olympijský stadion na světě Stadion Australia.

8

Zúčastněte se Sydney Festivalu

Pokud Sydney navštívíte v lednu, pak si nenechte ujít Sydney Festival. Celé městské centrum se promění v hudební a uměleckou podívanou. Můžete zde shlédnout opravdu veškeré umění, od burleskního cirkusu až po domorodé umění.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak zhlédnout operu v Sydney | rady
Jak zhlédnout operu v Sydney | rady. Budova opery v Sydney se stala, vedle klokana, snad nejznámějším symbolem Austrálie. Její architektonické ho…
Jak si nejlépe vychutnat exotiku | rady
Jak si nejlépe vychutnat exotiku | rady. Exotická jídla nás lákají svými roztodivnými vůněmi, barvami, netradičními kombinacemi chutí i svými názvy. N…
Jak si zpříjemnit dlouhou cestu
Jak si užít Tyrolsko po celý rok | rady
Jak si užít Tyrolsko po celý rok | rady. Tyrolsko si většina lidí spojuje s lyžováním, jelikož se sem sjíždějí lyžaři z celé Evropy, ovšem místní kraj…