1

Aceton

Velmi rychlé a účinné řešení. Aceton působí jako rozpouštěč kyanoakrylátů a dokáže lepidlo rychle rozpustit.

2

Horká voda

Pokud nemáte po ruce žádný vhodný chemický prostředek, tak je ideální ruce ponořit do horké vody. Efekt je takový, že se ruce začnou potit a vylučovat mastnotu, která lepidlo oddělí.

3

Pilníky a tužky

Jestliže jste si slepili pouze pár prstů, tak můžete použít tužku. Vsunujte ji mezi slepené místo a postupně s ní u toho otáčejte. Po odlepení si vezměte pilník, nejlépe skleněný, a lepidlo si z prstů upilujte.

4

Olej

Vhodné je ruce namočit do oleje, pak jde sekundové lepidlo jednoduše mechanicky odstranit.

5

Odstraňovač vteřinového lepidla

V obchodech s domácími potřebami je často snadno dostupný i odstraňovač sekundového lepidla. Pokud s lepidlem pracujete pravidelně, tak si ho pořiďte.

6

Odlakovač na nehty a pemza

Pokud máte vteřinové lepidlo i na nehtech, tak vám snadno pomůže i odlakovač na nehty. Veškeré lepidlo na kůži dovede skvěle odstranit, kromě pilníku, také pemza.

7

Ošetření

Jakmile vteřinové lepidlo odstraníte pilníkem nebo pemzou, tak si ruce ihned ošetřete. Použijte k tomu Indulonu nebo jakýkoliv jiný krém na ruce.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.041665
Average: 4 (24 votes)