Přejít k hlavnímu obsahu

Jak otěhotnět - rady

05. Prosinec 2011

Jak otěhotnět - rady. Snažíte se o miminko dlouhou dobu a pořád se vám nedaří otěhotnět?
Hledáte vyzkoušené tipy od jiných žen, které vám dopomohou k miminku?
Toužíte po dítěti, ale nemůžete ho vašemu partnerovi dát?

1
Určitě se vyhněte tabáku. U mužů snižuje kvalitu spermatu – mění se nejen počet spermií, ale i jejich tvar a aktivita, u žen negativně ovlivňuje složení děložního sekretu.
2
Muži by měli mít na paměti, že spermie poškozuje také zvýšená teplota v intimních partiích. Měli by se proto vyhýbat horkým vanám, sauně, nenosit přiléhavé spodní prádlo a kalhoty.
3
Žena je schopná otěhotnět přibližně pět dnů v měsíci při ovulaci. Při pravidelném 28denním cyklu žena začíná ovulovat v průběhu 12. až 16. dne před začátkem menstruace.
4
Každá babka kořenářka zná recept na otěhotnění. Mělo jím být pití odvaru z maliníku a kontryhelu. Další rada je pojídání včelí mateří kašičky.
5
Káva! Jedna z dalších rad říká, že pokud muž dvě hodiny před stykem vypije kávu nebo jiný nápoj s kofeinem, spermie budou rychlejší, nabuzenější a úspěšnější.
Autor: KJersey
Hodnocení
Viktorie (neověřeno) | Út, 04/02/2019 - 21:04

Dobrý den, máte zkušenosti s nějakým doplňkem stravy,nebo vitamíny na podporu otěhotnění? Nebo nějaké čaje?

Dáša (neověřeno) | Út, 04/02/2019 - 14:24

To jsou určitě dobré rady. Já nedávno narazila na jeden článek, kde zase psali, že k otěhotnění třeba hodně pomáhá i zdravá strava, minimum stresu a dostatek spánku. Myslíte si, že je to pravda?

Nedařilo se nám skoro tři roky a nevěděli jsme proč. Já brala dlouho HA, tak mi bylo řečeno, že to může být tím.
Nakonec se zadařilo, když jsem začala brát Gravidplan. :-)

Souhlas, mám s Gravidplanem také výbornou zkušenost.
Nejdřív rok nic, ať jsme dělali co chtěli, a s Gravidplanem ve čtvrtém cyklu dvě čárky na TT.
Dneska už jsou "dvěma čárkám" 4 měsíce a jmenují se Anežka. :-)

Miri (neověřeno) | Po, 05/09/2016 - 18:30

Před plánováním mimi doporučuji užívat folgravid gravidplan. Je speciálně vyvinut pro ženy plánující mimčo. Já ho začala užívat hned po vysazení HA. Patřila jsem do rizikovější skupiny, prvorodička 34+:-(Bála jsem se, že už se mimča přirozenou cestou nedočkáme. Po pěti měsících užívání se zadařilo. Určitě vyzkoušejte!!!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Občas se stává, že se pár rozejde ještě během doby, kdy je žena těhotná. Když se dítě narodí, otec (v lepším případě) začne platit výživné a mnohdy si…
Obrázek není k dispozici
Ani ta nejdokonalejší webová stránka nebo dokonale připravený text od odborníka nemůže suplovat lékaře nebo zdravotnického profesionála, aby vám s neo…
Obrázek není k dispozici
Rodičovská dovolená se poskytuje matce dítěte po skončení mateřské dovolené, otci od narození dítěte. Zaměstnavatel je povinen rodičovskou dovolenou z…