Přejít k hlavnímu obsahu

Jak otěhotnět | rady

12. Březen 2020

Jak otěhotnět | rady. Snažíte se o miminko dlouhou dobu a pořád se vám nedaří otěhotnět? Hledáte vyzkoušené tipy od jiných žen, které vám dopomohou k miminku?
Toužíte po dítěti, ale nemůžete ho vašemu partnerovi dát?

1

Určitě se vyhněte tabáku. U mužů snižuje kvalitu spermatu – mění se nejen počet spermií, ale i jejich tvar a aktivita, u žen negativně ovlivňuje složení děložního sekretu.

2

Muži by měli mít na paměti, že spermie poškozuje také zvýšená teplota v intimních partiích. Měli by se proto vyhýbat horkým vanám, sauně, nenosit přiléhavé spodní prádlo a kalhoty.

3

Žena je schopná otěhotnět přibližně pět dnů v měsíci při ovulaci. Při pravidelném 28-denním cyklu žena začíná ovulovat v průběhu 12. až 16. dne před začátkem menstruace.

4

Každá babka kořenářka zná recept na otěhotnění. Mělo jím být pití odvaru z maliníku a kontryhelu. Další rada je pojídání včelí mateří kašičky.

5

Káva! Jedna z dalších rad říká, že pokud muž dvě hodiny před stykem vypije kávu nebo jiný nápoj s kofeinem, spermie budou rychlejší, nabuzenější a úspěšnější.

Autor: KJersey
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak otěhotnět
Často diskutovaným tématem poslední doby je neplodnost nejen u žen, ale i u mužů. Stále více párů se potýká s problémem, že nemohou počít dítě. Bohuže…
Jak vybrat kočárek
Dnešní doba má neomezené možnosti, a proto i nákup kočárku, kterých je na pultech obchodů nespočet, může být pro budoucí rodiče náročný. V tomto článk…