Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit skleník na zimu

03. Říjen 2020

Jak připravit skleník na zimu | video. Pokud máte zahradní skleník, jistě víte, že je po sezóně potřeba ho připravit na další. Co je před zimou důležité ve skleníku udělat? Jednotlivé činnosti, jak skleník "zazimovat" a co všechno udělat v rámci přípravy na zimu, obsahuje video YT kanálu pořadu Receptář prima nápadů. V první řadě odstraňte veškeré věci, které do skleníku nepatří. Odtraňtě veškeré zbytky rostlin a organického materiálu. Jako dezinfekci pevných mechanických částí skleníku můžete využít hypermangan. Čištění skleníku je nejlepší pomocí vysokotlakého čističe – vapky. K dezinfekci zeminy můžete využít dusíkaté vápno. Dusíkaté vápno rozhoďte po povrchu a důkladně zapravte do půdy. Zem je poměrně suchá, musíte podpořit uvolnění účinné látky do půdy, proto ji pořádně prolijte vodou a zakrijte igelitem (nikoliv netkanou textilií). V rámci preventivní dezinfekce proti škůdcům využijte insekticidní dýmovnici.

Varování

Buďte obezřetní při použití insekticidní dýmovnice. Ta se smí využít pouze v nepřítomnosti jakýchkoliv organických částí skleníku (rostliny apod.). Do skleníku vstupte až po uplynutí minimálně 12 hodin od jejího použití.

Autor: redakce
Hodnocení

Diskuze k videu

Další zajímavé články

Jak připravit skleník na jaro
Patříte k jarním nedočkavcům a už se těšíte, až zasadíte první plodiny do vašeho skleníku? Letošní zima nám v tom přeje a již nyní můžeme zasadit…