Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit zeleninovou mísu

26. Prosinec 2020

Jak připravit zeleninovou mísu | recept na silvestrovské pohoštění. Je libo trochu zdravého mlsání? Připravte zeleninovou mísu, která je jednak lákavá pro děti díky její barevnosti a pestrosti. Navíc poslouží jako ideální podsunutí vitamínů. Zeleninová mísa je oblíbená i na oslavách a rautech, kde ji účastníci ocení jako příjemné odlehčení. A pokud jako bonus k ní připravíte jakýkoliv dip k namáčení, nebudete stíhat zeleninu krájet.

Co je potřeba

Množství surovin se odvíjí podle počtu strávníků. Jen pro inspiraci uvádím zeleninu, kterou lze využít:

  • mrkev
  • řapíkatý celer
  • okurka – hadovka
  • bílá ředkev
  • ředkvičky
  • červená řepa
  • kedlubna
  • cherry rajčata
  • bílé či červené zelí
  • paprika různé barvy
1

Zeleninu očistěte a nakrájejte na delší hranolky (mrkev, řapíkatý celer, okurka, ředkev, paprika), rozpulte či ponechte celé (ředkvičky, cherry rajčata), na půlkolečka (červená řepa, kedlubna), klínky (bílé či červené zelí).

2

Postupně zeleninu vkládejte do větší mísy a nakonec promíchejte. Udělejte v míse doslova nepořádek.

Zeleninu použijte dle Vaší oblíbenosti, lze použít opravdu jakákoliv.

Autor: Markéta
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit Baba ghanoush
Jak připravit Baba ghanoush | recept na dip z pečeného lilku. Stejně jako poměrně neznámý název, je pro mnoho z nás poměrně neznámá i kombinace c…