Přejít k hlavnímu obsahu

Jak a proč si koupit dodávku z bazaru?

10. Duben 2019

Potřebujete větší auto pro převážení věcí? Potom může být dobrou volbou právě dodávka. A protože pořizovací cena nové dodávky není příliš nízká, je vhodnou strategií výběr vozidla z bazaru. V článku zjistíte, jaké jsou výhody nákupu ojetého vozidla a co dělat, když si chcete práci s dodávkou nejdříve pouze vyzkoušet.

1

Pracovní vozidlo

Protože dodávka většinou slouží jako pracovní vozidlo pro převážení zboží, pomůcek či nejrůznějších materiálů, nemusí mít dokonalý a neposkvrněný vzhled. Při koupi nového vozidla vám může být líto, když uděláte nějaký škrábanec, ale v případě pořízení ojetého auta to není nic tak strašného. Užitkové vozy Praha navíc nabízí pestrý výběr nejrůznějších variant, které se liší nejenom motorizacemi, ale i velikostí. Ceny jsou více než příznivé a před prodejem je kontrolován technický stav každého vozidla.

2

Výhodnější cena

Právě ta je jedním z velkých důvodů, proč se rozhodnout zrovna pro dodávku z bazaru. Jde tak o vhodnou volbu hlavně ve chvílích, kdy začínáte s podnikáním a přemýšlíte, jak to bude celé fungovat. U každé nabízené dodávky máte garanci původu, najetých kilometrů a doložení aktuálního technického stavu. Přesně víte, co kupujete. Samozřejmostí je zkušební jízda, kde si na vlastní kůži vyzkoušíte řízení a prohlédnete si úložné prostory vozidla. Možná zjistíte, že potřebujete větší vozidlo, nebo si naopak vystačíte s menší variantou.

3

Vyzkoušejte si, jaké to je mít dodávku

Ze začátku vám nemusí být úplně jasné, jaký druh a typ dodávky bude pro vaši činnost nejlepší. Na tom není nic divného a dobrou zprávou je, že ještě před samotnou koupí je tu k dispozici půjčovna dodávek Praha, kde si vybrané vozidlo zapůjčíte. A když se vám bude hodit a zjistíte, že jde přesně o to, co hledáte, není nic jednoduššího, než si zakoupit stejný či velmi podobný užitkový vůz.

Návod obsahuje komerční sdělení.

KamSsa1 . (neověřeno) | Po, 07/29/2019 - 00:07

Ahoj, začínám podnikat a můj počáteční kapitál je dost malý, takže si jinou dodávku než z bazaru nemůžu dovolit. Moc ale autobazarům nevěřím, a tak bych si ji mnohem raději koupil od nějakého soukromníka. Snad najdu něco v dobrém stavu.

Martin Komenda (neověřeno) | Út, 06/25/2019 - 16:59

Dodávku využívám ke svému podnikání prakticky neustále. Bohužel v době, kdy jsem s podnikáním začínal jsem si novou dovolit nemohl, takže pro mě byla ojetina jedinou možnou volbou... S vybíráním jsem si dal ale docela záležet a dodávka, kterou jsem si tehdy koupil spolehlivě jezdí ještě dnes. S jejím výběrem mi mimo jiné hodně pomohl i tento článek: https://www.pujcovnadodavek-cb.cz/dodavka-jako-denni-chleb-remeslnika-v…

Další zajímavé články