Přejít k hlavnímu obsahu

Jak prodat nemovitost a na co si dát při jejím prodeji pozor

27. Červenec 2018

Prodat nemovitost rozhodně není jenom tak. Pokud si myslíte, že stačí jen vyvěsit inzerát a zájemci se doslova pohrnou, pak jste na omylu. Tímto způsobem to opravdu nefunguje, pro úspěšný obchod budete muset udělat mnohem víc.

1

Stanovení ceny

Cena pochopitelně patří ke klíčovým faktorům, které rozhodují o úspěchu či neúspěchu celé obchodní transakce. Stanovit tu správnou bývá mnohdy pořádný oříšek. Předraženou nemovitost někdo koupí jen stěží. Ani přehnaně nízká cena ovšem nezajistí, že po ní kupujícíhned skočí, budí totiž nedůvěru. Potenciální zájemci tak získají dojem, že se v tom skrývá nějaký háček.Chcete-li získat nejpřesnější odhad ceny nemovitosti, pak se obraťte na zkušeného makléře, který se na trhu s realitami pohybuje jako ryba ve vodě.

2

Inzerce nemovitosti

Při prodeji nemovitosti je důležité umět ji dobře vystihnout. Náležitě vyzdvihněte všechny její klady, popište ji zajímavě a přitom konstruktivně, vykreslete ji v co nejlepších barvách a případné nedostatky řádně vysvětlete. To ovšem není všechno, samotný text totiž potenciálním zájemcům nestačí. Nemovitost musíte také správně nafotit, fotografie totiž před prohlídkou napoví nejvíc. Ne náhodou platí, že obraz řekne víc než tisíc slov. Na popularitě nabývá také video. Obojí však musí být dostatečně kvalitní, protože právě vizuální materiály patří k tomu hlavnímu, na co se potenciální kupující soustředí. Vyplatí se proto povolat odborníky - dnes vám profesionální fotografie zhotoví každá dobrá realitní kancelář.

3

Pečlivá příprava

Rozhodující fázi představuje samotná prohlídka nemovitosti. Právě během ní máte nejvyšší šanci zájemce oslovit. Na schůzku se dostavte včas – laxnost opravdu není na místě, stejně jako nepřipravenost. Oboje vám může pořádně „zavařit“. Nachystejte si vše, co by mohlo potenciální kupce zajímat, ať už se jedná o list vlastnictví či poplatky spojené s užíváním nemovitosti.Na správné prezentaci stojí úspěch celého prodeje. Pokud tedy neoplýváte skvělými obchodními a vyjednávacími schopnostmi, raději tuto činnost svěřte profesionálům!

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak funguje tepelné čerpadlo za mrazu?
Víte, jak třídit nápojové kartony?
Jak krmit slepice v zimě
Jak správně umývat a udržovat okna