Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se co nejlevněji dostat do Paříže | rady

Jak se co nejlevněji dostat do Paříže | rady. Paříž je hlavní město Francie a centrum regionu Île-de-France. Nalézá se uprostřed severofrancouzské nížiny v Pařížské pánvi na březích řeky Seiny. Paříž je město módy, světem módních návrhářů a luxusních obchodů.

1

- Letecká doprava - Nejrychlejší a nejpohodlnější možností je dopravit se do Paříže letadlem. Cesta z Prahy do Paříže trvá něco kolem hodiny. Se společností Click4sky.com je cena letenky 2780 Kč i s poplatky.

2

- Autobusová doprava - Pokud si zakoupíte jízdenku u Student Agency vyjde Vás na 2650 Kč oboustranná, a pokud si ji zajistíte již s měsíčním předstihem vyjde Vás ještě levněji na 1700 Kč oboustranná jízdenka. Cesta z Prahy do Paříže trvá s mezi zastávkami 14 hodin

3

- Vlaková doprava - Cestování vlakem je velice zdlouhavé a velmi nákladné. Ceny se pohybují kolem 5000 Kč. Proto tuto variantu nedoporučuji.

4

- Vlastní doprava - Tento způsob dopravy nejvíce vyhovuje lidem, kteří chtějí být nezávislí a chtějí si naplánovat celý svůj výlet sami se zastávkami v jiných různých městech. Pro tento způsob dopravy je vhodné zajistit si informace o zahraničních placených dálnicích a také o výši pohonných hmot.

Dále doporučuji sledovat stránky skyeurope.com, easyjet.com, smartwings, zde také najdete levné letenky.

V Paříži se připravte, že tamní lidé neradi mluví anglicky, pokud se tedy zeptáte na cestu jen velmi málo lidí Vám pomůže.

Autor: KJersey
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak si užít Tyrolsko po celý rok | rady
Jak si užít Tyrolsko po celý rok | rady. Tyrolsko si většina lidí spojuje s lyžováním, jelikož se sem sjíždějí lyžaři z celé Evropy, ovšem místní kraj…
Jak se nezamilovat do Amsterodamu | tipy
Jak se nezamilovat do Amsterodamu | tipy. Amsterodam je největší holandské město na řece Amstel, která se ve městě vlévá do moře, resp. do kanálu spoj…