Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si koupit doménu

26. Duben 2019

Chcete se stát vlastníkem domény? Poradíme, jak to na to. Na doméně můžete provozovat vlastní projekt, případně ji pouze vlastnit. S našimi tipy to zvládnete hravě i vy.

1

Zjistěte si, u jakého registrátora domén chcete mít doménu. Tyto informace získáte prostým zadáním do vyhledávače. Případně si je můžete zjistit od jiného vlastníka domény, který vám může poradit. Na webu poskytovatele si ověřte, zda je doména, kterou jste si vybrali, volná – k prodeji. Nebo vyzkoušejte zadáním do řádku pro adresy.

2

Dále už postupujte podle určených kroků až po zaplacení faktury. Budete mít mezitím možnost vybrat si, kolik MB na svůj web potřebujete. Čím více, tím je větší cena. Většina uživatelů platí ročně.

3

V dnešní době si můžete koupit doménu s jakoukoli koncovkou, kromě .cz to je např. .eu, .com, .pl, .info. 

Klíčová slova: doména registrátoři domén
Autor: jakub
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak se přihlásit do datové schránky
Datová schránka a přihlášení (vstup) do datové schránky. Datová schránka, založená Ministerstvem vnitra, je nástrojem, který každý den usnadňuje komun…
Obrázek není k dispozici
Jak si doma zařídit wifi
Připojení internetu přes kabel je v dnešní době velmi nepraktické a to především pro firmy a pro rodiny, ve kterých chce být k internetu připojeno vel…