Přejít k hlavnímu obsahu

Jak online software pro revizní techniky usnadňuje práci

30. Duben 2019

Lidé, kteří se v rámci svého zaměstnání věnují revizní činnosti, často mívají potíže se zbytečnou administrativou, zejména samotným vyplňováním revizních zpráv. Nyní si tuto práci můžete výrazně usnadnit. Stačí využít chytrý online software s názvem INSPECTO.

1

V rámci revizních zpráv je nutné udělat řadu nezbytných úkonů

Při prohlídkách nejrůznějších elektrospotřebičů, elektrických strojů a elektroinstalací je vždy nutné splňovat zákonné předpisy, jinak nemůže být činnost považovaná za profesionální. Následná revizní zpráva musí přesně definovat stav a případnou způsobilost, nutnosti oprav atd. Je třeba splnit patřičné ČSN normy. Každý revizní technik by o celém procesu měl mít dokonalý přehled. Jenže to přináší řadu úskalí, práce to rozhodně není jednoduchá. A právě z tohoto důvodu byl vyvinut nový software INSPECTO, který vám celou činnost zjednoduší a urychlí.

2

INSPECTO se hodí do počítače i mobilu

Online revizní software INSPECTO funguje jak na běžných počítačích a noteboocích, tak samozřejmě i v chytrých mobilních telefonech. V nich stačí mít dostatek volné paměti (cca 1 GB). Instalace softwaru je velmi jednoduchá, nyní ji navíc můžete vyzkoušet na měsíc zcela zdarma.

Velkou předností mobilní aplikace je fakt, že ji lze využívat přímo v místě, kde pracujete. Díky šablonám značně urychluje vyplňování revizních zpráv. K dispozici jsou i přímé citace z ČSN norem, které můžete jednoduše použít do vyplňované zprávy, nemusíte si je tedy doslova pamatovat či opisovat z tištěných verzí. Veškerá data, jež do aplikace zadáte, se uchovávají na cloudovém úložišti, takže jsou v případě potřeby neustále k dispozici.

3

K mání je několik oddílů s užitečnými šablonami

Software INSPECTO aktuálně obsahuje modul pro vyhrazená technická elektrická zařízení (VTEZ), který se skládá z oddílů pro revize elektroinstalací, elektrických strojů, zařízení pro obloukové svařování, elektrických spotřebiče a systému ochrany před bleskem. Vše tak máte plně k dispozici, a to na svém počítači, tabletu či mobilním telefonu. Ušetříte nemalé množství času, práce bude rychlejší a méně namáhavá. Jde o aplikaci, která vám jako revizním technikům zlepší pracovní podmínky a minimalizuje administrativu.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak se přihlásit do datové schránky
Obrázek není k dispozici
Jak si doma zařídit wifi
Obrázek není k dispozici
Jak zálohovat data